Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Raamrubber

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effe gezocht in de search maar ik kan niet vinden wat ik zoek

ik heb nu zelf een window gemaakt maar nu moet ik nog een raam rubber hebben
maar hoe moet ik die nu zien.

als U profiel om mijn kast heen en het glas aan de binnen kant van mijn kast bevestingd.

of

als H profiel met de glas tussen de opening in

en zo ja wat werkt het beste

ik zat te denken aan de u (als die er is) en de het glas met klitte band bevestigen kun je makkelijke vervangen als er krasen op komen of wil gaan spuiten

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Als H profiel geloof ik, maar ik ben er niet zeker van.

Verwijderd

kan alle twee

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

wat jezelf het mooist vindt, bij U is het raam iets verder naar achteren geplaatst als de rand van de kast. bij H zit het er echt tussen.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter: Ik heb even een tag [CM] in je titel gezet. Hou je de volgende keer a.u.b. aan de richtlijnen zoals die in Lees dit eerst voordat je een topic opent! staan aangegeven.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

H is mooier, maar lastiger. De randen van de kast zijn meestal dun en daardoor zit het glas minder stevig. Tevens moet het glas dan echt exact passen. U om de kast heen en daar het glas tegenaan is makkelijker

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1