Toon posts:

brander verbrand??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey All,

Wat ik nou weer heb... mijn Compro 4-speed scsi brander verklooid alleen nog maar cd's. De testfase onder Nero etc. gaat goed, maar bij het echte branden gaat hij op z'n bek. Doodziek wordt ik er van. Ik heb al van alles geprobeerd:

- virus checker
- andere cd-r's
- alles eraf, behalve cd-r
- windows gecheckt

Hij gaat gewoon zijn gang en dan halverwege begint hij te ratelen, wordt stil, rateld weer en dan spuugd hij een opgefokte cd-r uit.

Weet iemand iets???

da-Lynx

Verwijderd

gewoon het raam uitgooien in het beekje achter je huis en een nieuwe kopen..
;)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

De ervaring leert inderdaad dat als branders dergelijke kuren gaan vertonen dat het dan hoog tijd wordt voor een nieuwe..

Ik weet waar ik over praat want mij Philips brander is tot 4x kapot gegaan waarvan de laatste keer buiten de garantie, toen maar een plextor gekocht ;)

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik dan mooi mee gepaalt...
Echt geen beter idee??

Verwijderd

Begin een winkel voor onderzettertjes ;), en van het geld dat je ermee verdiend koop je een nieuwe.
sorrie ben beetje aan het eikelen hahahaha. Komt ervan als je elkaar kent ;)

Maareh even serieus, ik denk niet dat er veel mensen zijn met een compro en de problemen waar je het over hebt klinken mij als een soort calibratie fout zoals meerdere philips writers hebben. Je weet zeker dat alle hardware eromheen en je windoos goed draait?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:58

heuveltje

KoelkastFilosoof

als je wat avontuurlijker bent : proberen de lens schoon te maken ?

sinds ik dat heb geprobeerd doet de ijn 2x2x6 philipsje het weer, alleen had ik toen al een nieuwe plextor gekocht |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Lenscleaner er in gooien, kun je wel bij de V&D kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, hij is al uit elkaar geweest. Want ik hoopte dat ik een pluk stof ofzo zou vinden. Nix hoor, alles is brandschoon..
Ik denk dat het game-over is...

Iemand een scsi-brander te koop? Min. 4-speed..

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 08:09
Dat wordt inderdaad dan een nieuwe kopen. :(:(

Hoe oud wassie en heb je er veel mee gefikt ?

* Wimlem heeft ook al 4 branders versleten :)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

kun je em in die kuil gooien die je gegraven hebt met je signature

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

In het archief drukken, is altijd nog een keer bruikbaar voor onderdelen.
Heb afgelopen weekend een goed gevuld archief gezien qua hardware, en er zat weer een bruikbaar onderdeel voor Moi tussen.

And The Only One

Pagina: 1