Creepy schreef op 23 september 2002 @ 12:39:
[...]
Eehh.. GoT is toch een discussie forum, en niet een "Help ik weet niet hoe dit moet, en heb geen zin en tijd om het zelf ff op te zoeken, dus post hier ff de kant en klare oplossing aub".
Zin wel, tijd niet. Als een ander het weet, maak dan ff een samenvatting... Ik gebruik
altijd eerst de search bij een vraag.
Kijk.. als er nergens de info te vinden was ok.. maar een oplossing voor jou vraag is al een paar keer gegeven hier op GoT, dus is met de search ook vast wel te vinden (ok, de search werkt naar mijn idee nog niet helemaal lekker.. maar toch)
Precies, search levert alleen topic. Dat is, gelet op de hoeveelheid postings, heel onhandig
Iemand leert er meer van door zelf opzoek te gaan, en te kijken hoe het werkt, dan het domweg voor te kauwen. Je kijkt er ff snel naar "hmm.. ik snap niet hoe het werkt, maar het werkt.. boeie", en dat wil ik dus voorkomen.
Ach, als het maar werkt

Ben meer een software dan een hardware man

maar goed... je bent er uit? Dan kan je vast wel een samenvattinkje maken voor anderen die hetzelfde probleem hadden als jou.. dan kunnen we die weer doorverwijzen naar dit topic

Da's blijkbaar niet de bedoeling, anders had jij het wel gedaan. Bovendien spreek je jezelf nu tegen, want hierboven zeg je dat het niet verstandig is mensen alles voor te kauwen...
Anyway...ik ben er vandoor...ff wat onderdelen halen
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20