Toon posts:

@home postcodecheck...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bel al 1,5 jaar regelmatig met @home over de beschikbaarheid hier. Altijd is hun antwoord standaard: Nee, staat in de planning, wanneer weten we niet. Ik checkte net ff www.home.nl en dan de postcodecheck en ik kreeg de uitslag:

Gefeliciteerd. Je woont op: SCHOOLSINGEL 20 en kunt nu kiezen tussen de twee pakketten van @Home, namelijk @Home Basis en @Home Breedband.
Geniet straks ook van razendsnel internet en een verrassend aanbod van diensten. Vul het onderstaande formulier in om u aan te melden bij @Home

Vet lache dacht ik, maar ik checkte ook ff de buren en daar was het niet, maar bij de overburen weer wel. Wat moet ik nou geloven?

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

gewoon bestellen en kijken of je t krijgt...

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Gewoon ff bellen :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 19:18

Alpine

Twisted animator

ff bellen met @home. Dan weet je zeker of je het kan krijgen of niet. Meestal vertrouw ik die postcodechecks niet echt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, kan ik doen. Ze zijn nu gesloten. Dan bel ik morgenvroeg ff :P Ze zeiden pas wel dat ze in 2003 gingen testen, maar dit gaat wel erg snel vind ik :)

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:48

tozzke

aka tozzert

bij mij was het zelfs zo dat ze op internet zeiden dat het nog NIET kon... maar ik belde.. en toen kon het ineens wel. Ik vroeg hoelang het toen al beschikbaar was op mijn adres. Ze zeiden dat het al meer dan 2 maanden mogelijk was, maar dat ze het tegen wilde houden ivm drukte in de omliggende gemeenten.

dus gewoon bellen, dat is betrouwbaarder

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:51
Je kan zelfs per direct abonnee worden en afspreken wanneer ze komen aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Mh, net gebeld. Zegt die mevrouw dat het in mijn woonplaats nog niet mogelijk is, maar wel in de planning staat. Dus van die postcodecheck klopt niks :(

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:45:
Dus van die postcodecheck klopt niks :(
Dat is al jaren... toen ik een week @home had d8 ik: check ff voor de gein die postcodecheck.. kreeg ik als uitslag dat ik nog geen @home kon krijgen :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

ff bellen met @home. Dan weet je zeker of je het kan krijgen of niet. Meestal vertrouw ik die postcodechecks niet echt.
[mijn-@home-ervaring]
Je belt nooit ff met @home, maar altijd heel erg lang........

Bovendien zitten daar bij de helpdesk alleen maar mutsen die iets van een scherm aflezen, die moet je ook niet geloven.
[/mijn-@home-ervaring]

Verwijderd

Topicstarter
Hier zit ik dan :) Zal ik me gewoon ff aanmelden en kijken wat ze doen? Want toen ik begon over dat op de site stond dat het wel beschikbaar is kreeg ik een heel verhaal te horen over dat ze eerst naar woonplaats keken, ze zeiden niks over een eventueel misverstand of zo.
edit:
/me gaat ff voor de 2e keer bellen

Verwijderd

gewoon vragen hoe je kan aanmelden :P

Verwijderd

gewoon aanmelden, je wordt dan wel gebelt als het niet mogelijk is, is het werl mogelijk bellen ze ook voor afspraak te maken:)

Verwijderd

Gewoon aanmelden....

Verwijderd

Topicstarter
2e gesprek is nu ook geweest. dit ging wat soepeler. Die mevrouw zij eerst ja, toen zei ze nee... Ze zei ook dat ik me maar als betatester moest aanmelden. Heb ik ook maar gedaan, maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag, nl waarom het bij de postcodecheck wel staat en bij hun niet.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gewoon aanmdledn via de website en kijken wat er gebeurt :P Misschien werken ze daar bij die helpdesk nog met oude gegevens waarin staat dat het niet kan, maar inmiddels al wel..

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

waar woon je dan???

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Pagina: 1