Overlappende Partities

Pagina: 1
Acties:

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
Toen ik met partition magic 7 een merge wou uitvoeren met mijn 2 partities ging er iets ernstig mis. Geen idee wat, maar het batch programma van partition magic hield er opeens mee op.

Nadat ik de pc gereboot had bleek dus dat mijn bestandsindeling niet meer werdt herkend... :(

Nouja ik ben nu dus al mijn mp3's enz enz enz kwijt.. Omdat ik ze toch kwijt was begon ik maar meteen met het instaleren van Mandrake om van het hele gedoe af te zijn. Deze bleef helaas ook hangen bij een error> Overlapping Partitions. Is dit niet te fixen? Dus dat het als nog mogelijk is om mijn bestanden terug te krijgen?

Ik heb Norton Utilities gebrobeerd met de hardeschijf in een andere pc, maar dat leverde ook niks op. Search ook gebruikt..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Stimp
Okay, bedankt :) wist al niet zeker waar ik hem moest posten.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 07:10

Valkyre

Kitesurf FTW!

je kan tog gewoon met xfdisk of fdisk de partities verwijderen en dan weer opnieuw partities aanmaken

iRacing Profiel

• alexrins
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 15:12
Als dat niet lukt heb ik een floppy met een klein prog genaamd KILLDISK die zorgt ervoor dat ie alle partitions ed sloopt waarna je vervolgens met fdisk mooi overnieuw kan beginnen :)
(dat is altijd mijn laatste redmiddel :P)

• Stimp
Maar behoud ik dan ook mijn gegevens die nu nog op mijn schijf staan? Want daar gaat het eigenlijk om. Mm.. dit lijkt op iets wat misschien zou kunnen werken: http://cvs.sslug.dk/hdmaint/, maar dat is alleen source code, en geen programma zelf..

edit:

Active@ KillDisk is powerful and compact DOS software that allows you to destroy all data on hard and floppy drives completely, excluding any possibility of future recovery of deleted files and folders. It's a hard drive eraser utility.

Dat gaat dus niet echt werken..

• Stimp
Ok bedankt voor de link, ik ga straks thuis verder met zoeken naar proggie's. Maar heeft niemand verder ervaring met hetzelfde probleem?

Verwijderd

Installeer even PM op een ander systeem, zet die schijf daarin en experimenteer wat met de .exe's in de dosutils map. Daar zit zowieso een tooltje bij om alle partities te verwijderen, maar mogelijkerwijs ook om reparaties mee uit te voeren.
Pagina: 1