als je iets laat draaien, dan draait ie toch al soepel..?
Of bedoel je sneller laten draaien of "loopen"?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
ja ik ben dus peertje (hij was hiervandaag maar lied MIJN pc ingelofgt staan)Scipionyx schreef op 22 september 2002 @ 20:53:
eeuh.. wat bedoel je precies met "soepel"
als je iets laat draaien, dan draait ie toch al soepel..?
Of bedoel je sneller laten draaien of "loopen"?
maargoed.. ik weet dus niet eens hoe het moet...
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Ok mijn vraag is dus eigelijk verkeerd gesteld.. wat ik presies wil weten, is hoe ik een opject laat draaien... niet soepel.. maar gewoon hoe ik em uberhouwd zou moeten kunnen laten draaien.Scipionyx schreef op 22 september 2002 @ 21:15:
Edit je (1st)post ff en vertel wat je nou wil, want ik weet het na je "Appel"-mode nou nóg niet wat je bedoelt met "soepel laten draaien"
* Yellow|A zal als dit fout is gegokt niet meer max vragen beantwoorden maar zich richten op lightwave
|{ brrr }] |
Verwijderd
helemaal goed :):) thanks maar ik wil nu dat ie meer dan 1 rondje draait..Yellow|A schreef op 22 september 2002 @ 21:41:
Je maakt een object, tost hem op de stage (3dmax is stage en modeler een,d us easy) maak vervolgens een keyframe aan op frame 60 bijvoorbeeld en zet de rotate van het object op frame 60 op 354 oid? dan spint 't geheel mooi in een loopje.
* Yellow|A zal als dit fout is gegokt niet meer max vragen beantwoorden maar zich richten op lightwave
Verwijderd
omfg ik ben echt dom :P:P thanks voor mijn iq op te krikken :):)Ericston schreef op 22 september 2002 @ 21:54:
Dan zet je de "rotate" op 720...
ik krik je iq nog ff wat meer op, je kan ook een function voor de rotation controller maken waarin je zegt, [framenummer] * [rotatiewaarde], zodat je een unlimited lang filmpje kan maken, en door [rotatiewaarde] te veranderen kun je mooi tweaken met de snelheid waarmee die draait
oja en als je dan echt wiskundig geniaal bent, maak je een functie zodat je propellor netjes opstart en dan daarna in een loop blijft draaien (voor het geval je niks te doen hebt
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()