Krijgen weet ik niet, maar ik heb ooit eens op een HCC beurs iemand met zo'n rol zien staan. Volgens mij moesten die stickers FL 1,00 per stuk kosten ofzo...
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 15:06 schreef A3-D het volgende:
Krijgen weet ik niet, maar ik heb ooit eens op een HCC beurs iemand met zo'n rol zien staan. Volgens mij moesten die stickers FL 1,00 per stuk kosten ofzo...[/quote]jezus kun je die niet graiz krijgen ik bedoel we maken wel reclame op je pc als je naar lannetjes gaat met je kast enzow
Krijgen weet ik niet, maar ik heb ooit eens op een HCC beurs iemand met zo'n rol zien staan. Volgens mij moesten die stickers FL 1,00 per stuk kosten ofzo...[/quote]jezus kun je die niet graiz krijgen ik bedoel we maken wel reclame op je pc als je naar lannetjes gaat met je kast enzow
Tis Intel he.. geen AMD
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
BTW ze zijn gewoon gratis te verkrijgen: http://support.intel.com/intel/company/corp6.htm