[oortelefoon] Waar koop je onopvallende oortelefoons?

Pagina: 1
Acties:

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:12
Hallo!

Ik ben opzoek naar een bijna onzichtbare oortelefoon voor mijn scanner, ik houd er nie van dat iedereen kan zien dat ik met zo'n ding in m'n oor loop.

Ik dacht zelf aan zo'n soort oortje waar beveiligings mensen mee lopen maar heb overal gezocht op inet en kan nix vinden ook nie bij motorola (porto's) ed

misschien weet iemand waar ik ze kan krijgen? (zo'n groot zwart ding heb ik al in huis dat is nix!)

edit:
welke mod is zo aardig om ff de typfout uit het onderwerp te halen :-)

[ Voor 0% gewijzigd door Evos op 22-09-2002 20:32 . Reden: fout! ]

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

die dingen van beveiligingsfiguren zijn toch ook niet echt "onzichtbaar"? die zitten juist met zo'n gekrulde draad naar beneden toe, dus vallen juist meer op naar mijn mening, of bedoel je wat anders?

• Evos
Nee zo'n oortje bedoel ik juist! en die kun je zeer mooi weg te werken als je gewoon een jas aan hebt bijv.
die beveiligingsgeezer willen er alleen maar mee showen en ze blijven mooi in je oor zitten wil hem nl ook gebruiken voor m'n porto (LPD) als ik aan het kitebuggy'en ben of aant fietsen!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

hier iets wat ik ff snel vond met google:

JDI PY-29TR/R Microfoon met spiraal kabel en oorbeugel
Euro 36,95
Afbeeldingslocatie: http://www.mega-com.nl/media/nieuwe2.gif
Professionele uitstraling met deze transparante oorbeugel en spiraalkabel. Met instelbare oortelefoon en PTT schakelaar met clip.

is zoiets wat je bedoelt?

Verwijderd

Heb je een max bestedingsbedrag? Anders kun je natuurlijk doen wat je wil: Draadloos, klein kleiner kleinst...

;)

• The Eagle
  • Laatst online: 01:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Luister, je kunt er vanuit gaan dat als je met een normal oortje loopt, neiamdn vreemd op zal kijken. Ik neem aan dat iedereen het zal aanzien voor een handsfree oortje van je GSM...hoe moeten zij nou weten dat het een scanner is??

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Evos
Ja ok! dat is zo maarja die dingen vallen uit je oor en ik wil het gebruiken voor het sporten en dan is zo'n oortje naar mijn mening ideaal...

maar ik kijk nog wel ff verder.....

En voor T ik dacht aan iets van max €30,-
Pagina: 1