Mensen ik heb een probleem, mijn 2e pc stopt na een tijdje.
Alles houd op, maar de lampjes van de hdd en de power blijven aan staan en mijn voeding gaat gewoon door.
Al het andere stopt ermee ook onder andere mijn netwerk kaart die anders altijd aanstaat, omdat het wol draadje erop zit.
Ik dacht dat het aan de voeding zou liggen en heb die voorzichtig schoon gemaakt (wat zat daar veel stof in), maar hij gaad nog steeds na een tijdje uit.
Ik heb de ram één voor één getest, om dit als probleem te elimineren, maar daar lag het niet aan.
Als ik de pc met een bootdisk opstart, om een scandisk te draaien, doet hij het gewoon.
Scandisk gaf wel een paar fouten aan, maar die zijn gemaakt.
Specificaties:
Packard bell platinum 7500
Proc: P III 500
Mobo: MS6119 vr 2.1 BX2 (waarschijnlijk MSI)(amibios)
Ram: 512 MB ram
Video: Creative 3D Blaster Annihilator 2 MX.
Besturings systeem:
Windows 2000 prof
Hebben jullie enig idee wat het probleem kan zijn?
Alles houd op, maar de lampjes van de hdd en de power blijven aan staan en mijn voeding gaat gewoon door.
Al het andere stopt ermee ook onder andere mijn netwerk kaart die anders altijd aanstaat, omdat het wol draadje erop zit.
Ik dacht dat het aan de voeding zou liggen en heb die voorzichtig schoon gemaakt (wat zat daar veel stof in), maar hij gaad nog steeds na een tijdje uit.
Ik heb de ram één voor één getest, om dit als probleem te elimineren, maar daar lag het niet aan.
Als ik de pc met een bootdisk opstart, om een scandisk te draaien, doet hij het gewoon.
Scandisk gaf wel een paar fouten aan, maar die zijn gemaakt.
Specificaties:
Packard bell platinum 7500
Proc: P III 500
Mobo: MS6119 vr 2.1 BX2 (waarschijnlijk MSI)(amibios)
Ram: 512 MB ram
Video: Creative 3D Blaster Annihilator 2 MX.
Besturings systeem:
Windows 2000 prof
Hebben jullie enig idee wat het probleem kan zijn?
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H