Nvidia t-shirt e.d. binnen!

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jaa, ik heb ooit eens een mailtje naar die mannen gestuurd, en nooit iets terug gehad, nu heb ik fedEx een t-shirt en wat casebadges binnen!

+ dat AMD ook zijn spullen heeft afgeleverd, en alles gratis! mjum :)

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
hoe hebt ge dat geregeld?

I’m not like the OTTERS

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Naar welk e-mail adres had je dat gestuurd?

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

freak!!! jij bent zeker ook zo'n figuur dat in startrek t-shirts loopt.

Ik draag liever normale kleren

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
Je moet wel een echt supernerd zijn om met een nivdia t-shirts te lopen

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• Christoph
  • Niet online
nee ik ben geen freak, zeker niet star trek, ik draag gewoon Hugo kleren, Tommy enz...

Ik stuurde gewoon een mail naar pr van nvidia, dat ik erg tevreden was met mijn Ge-force 2

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Als ik het Athlon t-shirt krijg dat ik heb besteld zal ik daar alleen nog maar in gaan lopen Sub :)

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

en dan en je dus idd een nerd

• Daan
  • Laatst online: 13:53
Heehehe..
Ik hang em dan wel op in mijn kamer.

Moet er ook niet aan denken om zo naar school te gaan.. :).

• Tha_LeX
Je kan hem ook gebruiken als poetsdoek

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• Christoph
  • Niet online
Ik draag hem bij de gym wel, zocht toch nog een t-shirt.

De achterkant is wel rete gaaf, ik had het over mijn Ge-Force 2 , staat er vette pic en wat text over Ge-Force 2 :)

• G-RaX
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Whoehaha...cool...maar niet om te dragen...!

• actieman
lopen in hard/software reclame t-shirts was daar nou mis mee :?

Ik heb zelf ook mooi t-shirts van:
Inmac, Apple en HP...

schaam je je soms om verstand te hebben van pc's / dat dat een grote hobby van je is?

I’m not like the OTTERS

• Tha_LeX
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 15:33 schreef actieman het volgende:
lopen in hard/software reclame t-shirts was daar nou mis mee :?

Ik heb zelf ook mooi t-shirts van:
Inmac, Apple en HP...

schaam je je soms om verstand te hebben van pc's / dat dat een grote hobby van je is?[/quote]Daar is een woordt voor, en dat wordt omschrijft zulke mensen : NERDS

• actieman
LOL,
nee want volgens de nerdtest ben ik maar iets van 50% nerd dus ...

naja ik zeg ook niet dat ik daar altijd in loop...
alleen zomers af en toe en met sporten enzo.
zo'n wit/grijs shirt is een aangename afwisseling met die zwarte/donkere hard & punkrock shirts ;)

* actieman nerd :? denk het niet eigenlijk...

I’m not like the OTTERS

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

jezus, in wat voor scene ben ik nou terecht gekomen??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
tsssk. triest hoor lex. mag iedereen niet zelf wete wattie aantrekt?
trouwens bijna niemand heeft ooit van nvidia gehoord. alleen mense die hier bv poste en wat itérs de normale computergebruiker niet.

Verwijderd

Tjonge wat een puberale opvattingen.
Van een eigen mening is totaal geen sprake.
Als jij een nvidea tshirt hebt waarom zou je het dan niet dragen? Omdat anderen alleen in ralphjes etc lopen?
Ach ja dat ranzige meelopen hoort misschien bij de leeftijd, maar later zul je er wel achter komen dat een eigen mening meer gewaardeerd wordt dan het klakkeloos nadoen van anderen.

:r

edit: ff typos verbeteren

• Christoph
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid:

1. Ik doe niemand na, ik heb ze gewoon een mailtje gestuurd voor wat casebadges

2. Ik had gelezen dat enige mensen gelijk kritiek leverde op Nvidia omdat die mensen niet gelijk een reply kregen. Daarom ook post ik dit.

3. ik vind het aardig van die mannen dat ze me een t-shirt sturen :)

Zow, nee ik ben geen nerd, ik ben een tweaker. Ik Tweak mijn systeempje, en als het in de zomer warm is, en ik zit gewoon thuis, kan ik zo'n t-shirt toch aandoen?

Wtf? ik blij met mijn gratis shirt. punt uit :)

• Tha_LeX
Sorry, dacht dat dit in het onzin forum stond :P

• actieman
ja maar ik wil ook zo'n t-shirt ;)

I’m not like the OTTERS

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 09:37
nerd = tweaker en vice versa.
Tenminste, dat vinden leken. :)

In ieder geval wel bij mij thuis :)

Persoonlijk vind ik er groot verschil tussen zitten. :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

yeah right lex geloof je het zelf?
komt toch hard aan he? een beetje tegenstand op jouw mening..

ik draag ook gewoon t-shirts die ik mooi vind en daar zitten ook software en hardware shirts tussen, ben ik dan een nerd? nee d8 t niet mensen weten meestal niet eens wat er op zo'n shirt staat en de gene die t wel weten vinden het meestal wel cool..

ik denk dat je het voor sommige mensen nu al behoorlijk hebt verkloot omdat die nu heeel voorzichtig zullen zijn met het dragen van die t-shirts omdat ze mensen als jij tegen kunnen komen...

echt heel zielig

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Nerd:

A nerd is a technically bright but socially inept person. The classic image of the nerd has been the wild-haired genius kid with thick-lensed glasses surrounded by test tubes and computers. Microsoft's Bill Gates is sometimes considered the walking embodiment of the older, successful nerd. As computer technology becomes less frightening and "nerdish" to larger numbers of people, society seems to be developing a more tolerant, even benevolent view of the nerd.

• Daan
  • Laatst online: 13:53
Me too.. :).

• Digicore
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

who fucking cares wat iemand anders draagt? als die persoon dat cool vindt om nvidia, amd of wat dan ook voor t-shirts te dragen, wie zijn wij dan om daar een oordeel over te vellen.
kleren maken de man? iedereen die nike/adidas/reebok/... draagt is dan zeker een atleet ofzo.

fuck off met dit soort shit - al die hilfig en aanverwaante merken is toch maar meeloperij voor mensen zonder een eigen mening...

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

• actieman
ik heb wel lensen (-8 ofzo) telt dat ook :P

hmmm maar ik ben niet echt een computergenie ook geen wilde haardos.
Draag soms ook wel "merk"-kleding (maakt geen f*ck uit natuurlijk). Zo zijn Scotch & Soda, Cars en Diesel mijn favo merken...
en heb ik altijd Airwalks als schoenen (die lopen erg fijn en zijn mooi)

maarre ja ik ben wel vrij veel met computers bezig (werk & privé) en veel hier op t.net te vinden. :)

I’m not like the OTTERS

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zorry dat ik ff reageer en alvast excuus voor mijn woorden;

1) Al die lui die met de Nike shirtjes en zo lopen, wat zijn dat dan?

(Bij de volgende val ik niemand aan, maar probeer een vergelijking te trekken)

2) Er zitten hier genoeg lui die een ongelooflijk stijve pik krijgen bij alleen al het zien van een GIFje van een T-Shirt met het Tweakers logo, om vervolgens het kwakje te doneren op de tweakers muismat.

Dus, hou alsjeblieft ff op met dat nerd gedoe.
Wat ik onder Nerds versta? Die lui die als je ze binnen het bedrijf tegenkomt zo op een 60'er jaren foto kunnen bij een rijtje operators. Je kunt ze wel, pantalonnetje die bijna doorschijnend is. Vaag/vaal overhemdje (en deze como de hele week aan, zonder dattut in de was gaat) en naturrlijk is het borstzakje zo getweaked dat er zoveelmogelijk pennen in kunnen.
De echte lopen overigens ook nog eens op de zwarte klompjes.

just my 2 cents....

Braaikamer - Smoke&BBQ

• johnwoo
  • Laatst online: 07:50

johnwoo

3S-GTE

Mwah, zo'n t-shirt hoef ik niet per se, maar ik ben al tijden op zoek naar een nVidia casebadge! Doe es zeggen naar welk mailadres je hebt gemaild? Naar nVidia US, of hebben ze ook een PR afdeling in Europe/Benelux/NL???

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• actieman
vielleicht darfen sie emailen mit der deutsche abteillung der AMD im Dresden, jah?

I’m not like the OTTERS

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Misschien handig om niet allemaal tegelijk te mailen om zoiets:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/60494
te voor komen :P

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

actieman: Sorry om het te zeggen, maar in AMD casebadges ben ik niet geinteresseerd. Ik wil er eentje van NVidia! :) (tot vandaag wist ik nog niet eens zeker of ze bestonden :))

--- edit ---
OK tazzman, dan stuur ik hem toch maar naar info :) (was net klaar met opstellen van een vriendelijk berichtje)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben bang dat de HR office van Nvidia je enkel sollicitatie en/of verlof briefjes kan sturen. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Servowire
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Ik zou ok wel graag zo'n shirt willen hebbe!

:) :) :) :) :)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Ik heb wel eens een overhemd aan met MSI er op. Ben ik nu een die hard nerd??:P

Is bij de weg wel een overhemd van Diesel.:)

Verwijderd

Hallo !!
Laat us wat pics zien aub ;)

(/me is nieuwsgierig)
Eerst zien dan oordelen.

• DeadKennedy
  • Laatst online: 10:31
omg.. trieste mensen hoor die meteen "NERD" gaan roepen als iemand in een nVidia of weet ik veel wat t-shirt loopt...
jullie bepalen wel even hoe iedereen eruit moet zien? en hoe je eruit ziet bepaalt dus blijkbaar ook meteen je persoonlijkheid?
wat een oppervlakkige figuren, echt ongelooflijk..

WEBN & chill (@IBKR)

• actieman
oh ja ik lees het nu ook ... je hebt gelijk ach ...

* actieman gaat iig ook maar eens melen.
die gasten van AMD en NVIDIA krijgen toch iedere dag bakken meel...

I’m not like the OTTERS

• DeadKennedy
ik heb gewoon "order form for unknown PID's" gebruikt, daar kan je gewoon intikken wat je wilt hebben, heb dus "AMD Mousepad" en "AMD Poster" ingevuld

WEBN & chill (@IBKR)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 11:13
Wat boeit dat nou of je in een N'Vidia shirt loopt? Iedereen vind dat idioot en nerd achtig, maar ondertussen sjouwt wel half nederland in veel te dure voetbalshirts met een knots van een logo van een electronica keten of (VEEL erger) die walgelijke ISP.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Tha_LeX heeft gelijk, je bent een nerd als je zo'n shirt draagt, maar WTF is er mis mee om nerd te zijn?!? Ik vind het niets anders dan dat je iemand in een weet-ik-veel-welke-skater-band-T-shirt rond ziet lopen en denkt "kijk dat is een skater" (wat overigens ook nog niet waar hoeft te zijn)
Nerds kunnen ook goed zijn in sporten (ik bijvoorbeeld :P), nerds kunnen ook gewoon aardig gevonden worden door andere mensen (ook van de andere sexe :D), kortom nerd is iets anders dan 'zielig persoon zonder sociaal level'!
Najah...zo ziek ik het tenminste ;)

Verwijderd

Laat iedereeen toch lopen in wat voor kleren hij zelf wil.
Iedereen die dit niet respecteerd is een NERD!Ik heb een vraagje aan iedereen die het hier niet meeeens is dat hij dit t-shirt draagt?, wat doen jullie hier?Jullie denken dat je van computers verstand heb zeker en op school ontkennen ze zeker alles, die nerds ken ik wel.
Wie is er nu de NERD?, ik denk eerder jullie.
Maar ja dat is mijn mening.........die mag je zeggen......................:-)

So what the fuck are you guys talking about?

Ray_NL

Verwijderd

/me vraagt zich af of je ook een Nerd bent als je zo'n shirt onder een overhemd of trui draagt???

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat is het mail adres van nvidia??? Ik heb zelf mail gestuurd naar info@nvidia.com maar ik kreeg niks terug :(

Verwijderd

NERD: Never Entering Real Daylight

• Christoph
  • Niet online
Ik heb ook geen reply gehad! Dus niet gelijk pissig worden....

Pics komen, die achterkant is echt gaaf.
Alleen duurt het effe tot dat ik die digi cam in mijn bezit heb. Verwacht hem vanmiddag.

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

* johnwoo heeft ook naar info@invidia gemeeld, ook geen reply...
Ik vertrouw er maar gewoon op :)

I had ook naar IBM NL gemeeld, maar die willen geen casebadges sturen :(

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 23:33

MetalStef

gietijzer

Hmm, dus een Nerd is een 'socially inept person'? Dan is Tha_Lex een Nerd...

Iedereen moet zelf weten wat hij aantrekt. En who the fuck zijn Hugo, Ralph en Tommy? ;)

Ik heb geen merkkleding, ik heb stijlvolle kleding. En geld voor een snelle pc.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• AMD
  • Laatst online: 19-08 08:55

AMD

Life is short. Play more

Vandaag kwam FedEx ook bij mij langs!!!
Blijkt een doos van NVidia met 18 casebadges, 1 T-Shirt van GeForce 256 en een Poster van GeForce 2 GTS "per pixel rendering"

Way cool van NVidia dus. :P:D

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

En hoelang geleden had je gemeeld, AMD? (En had je ook naar info@nvidia gemeeld?)

• AMD

AMD

Life is short. Play more

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 13:20 schreef johnwoo het volgende:
En hoelang geleden had je gemeeld, AMD? (En had je ook naar info@nvidia gemeeld?)[/quote]Ik heb op donderdag 12 oktober 2000 gemaild naar info@nvidia.com. Echter nooit een mailtje terug gehad.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hello,

I was wondering if you have Casebadges for PC's (like the "Intel Inside" casebadges). If you do, would you be so kind to send me one or two, please.
Kind regards,

Pieter Smits
Oranjeplein 49
2515 LJ Den Haag
The Netherlands[/quote]

• AMD

AMD

Life is short. Play more

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 13:20 schreef johnwoo het volgende:Noueh, g-ga d'r maaruh.. maar es l-lekker vooreh zitten, want eh.. whoa jonge, n-noueh.. nou wordt et eh.. lachen geblazen![/quote]Herken ik hier Hans Teeuwen? :P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 19:25 schreef TAG_Speedy het volgende:
Wat boeit dat nou of je in een N'Vidia shirt loopt? Iedereen vind dat idioot en nerd achtig, maar ondertussen sjouwt wel half nederland in veel te dure voetbalshirts met een knots van een logo van een electronica keten of (VEEL erger) die walgelijke ISP.[/quote]Op die van mij staat een verzekeraar mag dat ook ? :+

Maar je moet toch zelf weten wat je draagt, ik draag ook zeer weinig merkkleding omdat dat meestal zuigt en ik niet bij de MASSA wil horen.

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Herken ik hier Hans Teeuwen?[/quote]Jahahahaahaaa! :)

Verwijderd

Yeah ik heb ook me 3dfx casebadge en me 3dfx stikkers yeaaaah :) Ik ben nou aan ut verzamelen dus :)

• Tinman
  • Laatst online: 25-08 18:58
Ik heb vandaag ook zo'n NVidia pakket binnengekregen !!

Verwijderd

Naar welk adres moet ik nou mailen voor die van AMD en Nvidia?

• DeadKennedy
hoelang duurde het voordat iedereen hier z'n nVidia overlevingspakket kreeg?

WEBN & chill (@IBKR)

• Speedy
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 14:33 schreef ConZ het volgende:
Op die van mij staat een verzekeraar mag dat ook ? :+

Maar je moet toch zelf weten wat je draagt, ik draag ook zeer weinig merkkleding omdat dat meestal zuigt en ik niet bij de MASSA wil horen.[/quote]zeg ook niet dat het erg is, heb er hier 1 van een groot electronica concern en 1 waar ik nog niet achter ben (weet iemand wat die reclame van Real Madrid is?). Die shirts zitten zo enorm fijn :), ging er meer om dat als je een N'Vidia shirtje hebt je ineens helemaal nerd dit en dat bent :)

Flickr | Lego collectie

• Speedy
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 14:33 schreef ConZ het volgende:
Op die van mij staat een verzekeraar mag dat ook ? :+

Maar je moet toch zelf weten wat je draagt, ik draag ook zeer weinig merkkleding omdat dat meestal zuigt en ik niet bij de MASSA wil horen.[/quote]zeg ook niet dat het erg is, heb er hier 1 van een groot electronica concern en 1 waar ik nog niet achter ben (weet iemand wat die reclame van Real Madrid is?). Die shirts zitten zo enorm fijn :), ging er meer om dat als je een N'Vidia shirtje hebt je ineens helemaal nerd dit en dat bent :)

Flickr | Lego collectie

• Tinman
  • Laatst online: 25-08 18:58
ik had het pakket na een week al binnen

• actieman
bij amd naar het literature department, ik kreeg vandaag al meteen 2 meeltjes terug. 1 standaard en 1 persoonlijk (ik had namelijk naar de investor relations gemeeld >:) ) met de mededeling dat ie het zou doorpassen

I’m not like the OTTERS

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

wat een lekker lange topic weer, lijkt wel een deja vu

ik zie dezelfde mensen weer dezelfde onzin uitkramen, mogen mensen zelf even weten wat ze smorgens aantrekken? wat heb jij ermee te maken

zolang ze geen hakenkruisen en dergelijke op hun tshirt hebben maakt et mij geen moer uit

um zon nvidia tshirt zou ik trouwens alleen thuis dragen wehe

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-07 18:05

Kit

wie kan er 2 nvidea casebadges missen? please!!!!!! heb tnet badge ook al gemist

kit_chai72@hotmail.com

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 17:54 schreef ConZ het volgende:
Yeah ik heb ook me 3dfx casebadge en me 3dfx stikkers yeaaaah :) Ik ben nou aan ut verzamelen dus :)[/quote]Waar kan je aan die 3dfx casebadges komen :9~ die wil nl ook :)!!

Verwijderd

Ik geniet van dit gesprek.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 00:27 schreef Ultra2k het volgende:
Waar kan je aan die 3dfx casebadges komen :9~ die wil nl ook :)!![/quote]Ik heb ze gewoon gemaild en hoop mzls gehad, is best stoere badge is namelijk een ronde :) yeah en dan 2 grote 3dfx stikkers en 2 kleinere :) Ik verzamel nu dus, nou alleen intel en NVIDIA nog :) en maybe ATI ook ff proberen :)

Verwijderd

Naar welk e-mail address heb je dat dan gestuurd ik vind er nl honderden :)?

Verwijderd

Sjonge jonge.. Een nerd als je een computershirt draagt. Bij mn stagebedrijf (multimedia) loopt iedereen in dat soort shirts.. (lekker alternatief heet dat)..

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

past ff een url met foto van die t-shirt.

als we toch over meelopen en eigen mening hebben, dan zo ik hem gewoon dragen dan kan niemand met je meelopen omdat hij unique is. en dus dat kan ook weer een reden zijn om het juist weer te dragen.
je draagt toch ook bands t-shirt, sweaters, dus waarom geen pc t-shirts.
he waarom niet??

heb trouwens net ff een slijm mailtje naar Nvidia en #dfx gestuurd voor casebadges, niet dat ik een voodoo heb hoor maar gewoon leuk om te hebben.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe ik aan een casebadge kom van AMD (athlon) ?? Op mn oude systeempje had ik ook altijd zo'n glimmend Intel Pentium MMX stickertje (wel mooi trouwens, vind ik nog steeds ;))
Pagina: 1