maran
zo goedkoop mogelijk? dan moet je dus gaan voor die 'no-name' gforce2/4 kaartjes das goedkoop... alleen tis niet echt super..
A wise man's life is based around fuck you
geforce 4 ti4200 64mb...
en dan idd No-name..
mijn gf 4400 geeft geweldigmooi beeld op m'n tv...
wat is je budget trouwens?
en dan idd No-name..
mijn gf 4400 geeft geweldigmooi beeld op m'n tv...
wat is je budget trouwens?
nou 100 euro vind ik al veel dan weet je het wel
maran
ga dan maar vor radeon of geforce 2mx'je
Nvidia Geforce 2 mx400 64MB + tv-out ? €69 in de pricewatch
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Hoort eik in Videoplanken & Beeldkanonnen - maarja, foutje kan gebeuren natturlijk 
Tja, zoals Acid al zei, neem een goedkoop GeForce 2 kaartje, of een GF4 MX, dan ben je al weer klaar
Tja, zoals Acid al zei, neem een goedkoop GeForce 2 kaartje, of een GF4 MX, dan ben je al weer klaar
Als het puur om de tv out gaat en niet om de 3d performance, dan zou je best een matrox g450 dualhead of g550 dualhead kopen. De tv out van matrox rulez, veel beter dan de tv out van m'n gf2 mx 400.
Met tv tool in combinatie met een gf2mx is de kwaliteit ook aanvaardbaar.
De meeste duurdere kaarten van de Geforce gebruiken philips tv out chips en die zouden ietsje beter zijn dan de gewone connexant of chrontel tv out chips.
Ik ben nog steeds tevreden met m'n g400 dualhead hoor
Met tv tool in combinatie met een gf2mx is de kwaliteit ook aanvaardbaar.
De meeste duurdere kaarten van de Geforce gebruiken philips tv out chips en die zouden ietsje beter zijn dan de gewone connexant of chrontel tv out chips.
Ik ben nog steeds tevreden met m'n g400 dualhead hoor
Laat je deze nog open Lampje ???
Anyway, ik zou gewoon voor een Matrox G450 gaan. Goedkoop en strakke 2D met goede TV-out
!
Anyway, ik zou gewoon voor een Matrox G450 gaan. Goedkoop en strakke 2D met goede TV-out
De meeste mensen deugen!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()