Toon posts:

MAX GROOTE VAN HD IN WINME & WIN 2000 PRO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ZOU IEMEND MIJ KUNNEN VERTELLEN WAT DE MAXIMAAL GESUPPORTE GROOTE VAN HD'S IS.
HET LIJKT MIJ NAMELIJK WEL LEUK OM EEN RAID SYSTEEM TE MAKEN, MAAR WIL NIET OVER DE MAX GB'S IN WINDOWS HEEN.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Zou iemand mij kunnen vertellen waarom die vent boven me zo schreeuwt??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

SCHREEUW NIET ZO!!!

(Schrijf jij soms ook sollicitatiebrieven zo, in hoofdletters?)

Verwijderd

Topicstarter
sorry zal ik niet meer doen, maar ik zit hier op m'n werk, achter een monitor/keyboard/muis switch the werken (hangen 7 servers achter (met koetjes))
en moet achter verschillende servers met grootte letters werken (voor passwords enzo case sensitive). dus daarom dat ie op CAPSLOCK stond.
Maar weet 1 van jullie wat de max grootte is?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:04
Voor een NTFS en FAT32 is de maximale partitiegrootte 2TB dacht ik, dus daar kun je wel effe mee vooruit dacht ik

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

2TB klopt volgens mij, maar dit is dus per partitie, en de HD's kunnen nog groter :) Wel is het zo dat sommige (lees: oude) mobo's moeite met grote HD's hebben. Maar als je het over Raid hebt, zal je ook vast geen moederbord uit de jaren 80 hebben ;) Maak je dus niet druk, 2x75gig is geen probleem...

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoe zit het tegenwoordig met de 8 gb grens van de eerste partitie? Bestaat die nog?

(ik bedoel dus dat het bios voor de bootbestanden niet verder kan zoeken dan binnen de eerste 8 gb)

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:50
Zit er een limiet op dan? goed frot :(
maar volgens mij zit er een limiet op waar jij nooit bij kan komen (zie aantal topics hierboven, 2TB in veel servers? d8 het nie, tenminste...>:))

Weppel
Pagina: 1