Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
fsaa kan je zo aanzetten in de geavanceerde eigenschappen van je videokaart, je kan het aanzetten voor direct3d en voor opengl apart en in welke maten, 2x 4x enz. let wel op dat fsaa een performance hit zal geven..maar succes, en nee, je kan het niet in je config aan of uitzetten
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Oh, want er staat namelijk wel "gl_texturemode" en die vond ik in het spel zelf ook nergens terug en daar kon ik toch de kwaliteit mee verbeteren. Er zijn zat spellen waar je FSAA in het spel zelf kunt instellen en dus ni aan de videokaartinstellingen zelf hoef te gaan klooien.
sowVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 20:52:
jah maar op zich is het nog steeds een verbeterde Quake 2 engine![]()
wat boeit dat nu weer?
ontopic:
het zou wel handig zijn als het wat uit zou maken
FSAA onder CS zal niet echt superveel kracht vragen
Kan je niet met powerstrip AA aanzetten zodra halflife aanstaat? (met application options oid)
hey jah, iddBlubberZwijn schreef op 22 september 2002 @ 22:04:
Kan je niet met powerstrip AA aanzetten zodra halflife aanstaat? (met application options oid)
dat kun je volgens mij per profiel instellen per game, als je wilt
toch eens een keer uitproberen
Quake 1 AarrghVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 20:52:
jah maar op zich is het nog steeds een verbeterde Quake 2 engine![]()
idd
alleen is de quake2 engine ook maar een verbeterde quake 1 engine
Q1 of Q2 engine, boeiuh, CS (HL) houdt het anders wel erg lang vol en nog popu ook. Kan je van Q1 en Q2 niet echt meer zeggen.
Verwijderd
Is er geen tabblad in je geavanceerde beeldschermeigenschappen waar je per spel een profiel kan aanmaken? Mijn Kyro 2 heeft dit alleszins, wordt met de drivers meegeïnstalleerd. Er is toch nog iets goed aan mijn kaart
En daarom komt er pas nog zo'n soort van bumpmapping mod uit voor q1Kaap schreef op 23 september 2002 @ 07:55:
Q1 of Q2 engine, boeiuh, CS (HL) houdt het anders wel erg lang vol en nog popu ook. Kan je van Q1 en Q2 niet echt meer zeggen.
Zijn er misschien nog wel andere optimalisaties mogelijk in config.cfg?
Verwijderd
er zijn bijna alleen maar optimalisaties in cs mogelijk die je fps wat omhoog kunnen krikken. ik dacht dat er 1 optie was:
gl_maxsize 512
die de texture kwaliteit wat omhoog doet van de models in het spel.
verder wel heeeeeel veel sound tweaks.
gl_maxsize 512
die de texture kwaliteit wat omhoog doet van de models in het spel.
verder wel heeeeeel veel sound tweaks.
Pagina: 1