Ik heb een stukje PHP geschreven (gecopieert en flink aangepast), wat als functie heeft om verschillende txt-bestandjes met html-code in te lezen, en te parsen (het is voor een gastenboek). Ik heb er echter een probleem mee, als ik het in IE probeer te openen, krijg ik een "Pagina kan niet worden weergegeven"-foutmelding. Waar kan dit aan liggen? PHP is geinstalleerd op de server, en werkt goed.
Zet in de advanced tab bij Internet Options van IE show friendly errormessages eens af.
Dan krijg je meestal een duidelijkere aanduiding wat het probleem is
Dan krijg je meestal een duidelijkere aanduiding wat het probleem is
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
krijg nog steeds dezelfde foutmelding; "De pagina kan niet worden weergegeven."
dit is de code overigens:
Zit hier dan een fout in?
dit is de code overigens:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <? require "config.inc.php"; # just get all messages include ('sps_header.php'); # count number of files $aantal = ''; $handle=opendir('posts/'); while (false!=($file = readdir($handle))) { if ($file != "." && $file != "..") { $aantal++; } } closedir($handle); if ($aantal != 0){ echo "<table border=0 width=$spswidth>"; $fp = fopen ("posts/".$aant.".txt","r"); $i = 1; while (!feof($fp)) { $cont = fgets($fp, 1000); $cont = stripslashes($cont); echo $cont; $i++; } fclose($fp); } echo "</tr>\n"; echo "</table>\n"; include ('sps_footer.php'); ?> |
Zit hier dan een fout in?
Kan goed dat een van die twee loops endless is, de tweede bijvoorbeeld omdat je niet checked of de file wel goed geopend was...
Of de eerste omdat je niet checked of de handle wel geldig is...
Of de eerste omdat je niet checked of de handle wel geldig is...
Verwijderd
Als je PHP feedback nodig hebt kan je het beste gaan kijken op www.spam.nu
[ Voor 0% gewijzigd door ACM op 22-09-2002 21:16 ]
het is al opgelost, ACM had gelijk, er zat een oneindig loopje in, ik had schijnbaar iets teveel gestript van de oorspronkelijke code
Pagina: 1