sitecom usb-to-usb netwerk onder xp

Pagina: 1
Acties:

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 22:37
Ik heb een probleem dat de usb to usb netwerk die ik bij mijn oom wil installeren niet wil werken met xp.

de drivers zijn op bijde pc's geinstaleerd en actief

ipadressen ingesteld zoals in het boekje staat

maar ik kan naar geen van bijde pc's pingen

Iemand een idee wat er mis kan zijn

• aequitas
niemand?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit is een kick binnen 24 uur, gelieve dit niet meer te doen. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done.

Ontopic: vuurmuur uitzetten?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• aequitas
ik kan het ook niet helpen, ik zit hier bij mijn oom en heb al van alles geprobeerd, en dit forum is mijn laatste hulp.

• aequitas
de vuurmuur staat uit, stond ie de hele tijd al.

Een paar keer heeft ie het gedaan maar toen deed ik de stekker en een andere usb poort. Maar dan moest de stekker van de webvox (isdn) ook in een andere usb poort en die vox werkte toen weer niet.

usb is toch dat je die hardware overal in kan proppen en dat het het dan doet of zit ik dan mis?

Trouwens toen ik de stekker van de webvox in die andere usb douwde toen wou die de drivers opnieuw installeren. Maar dat geeft een conflict met de drivers die al geinstellerd zijn. Windows meldt dat niet maar dat gok ik zo(en dat gok ik goed enk ik).

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar doe toch maar editen, dat was weer een kick. Dat had je net zo goed kunnen editen, voor de schop had je het niet hoeven doen (6 minuten).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• aequitas
k srry zal er voortaan rekening mee houden, ben nog niet zo bekend met het reilen en zeilen hier.

Sluit deze topic trouwens maar want het is al opgelost. De usbpoort bleek bagger te zijn en ga nu ff een nieuwe pci usb inzetten.
Pagina: 1