Outdoor Koptelefoon?

Pagina: 1
Acties:

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:25
Hi,

ik ben op zoek naar een goede outdoor koptelefoon (het is vooral voor mijn RioVolt SP100 MP3 CD Speler), hij moet dus vrij goed tegen weer en wind kunnen, hij moet ook vrij goed geluid geven (genre: rock/metal/hardcore) en er toch ook eenn btje goed uitzien.
Ik liever geen dopjes (of het moeten hele goede zijn ofzow) want ik heb te kleine oren ofzow en dan vallen die dingen er te makkelijk uit.
Ik heb ook liever geen streetstyle ding (zo een wat achter je oren gaat) ivm met een bril en dat zit niet lekker.

Ik heb gekeken bij Sony en daar heb ik een leuke koptelefoon (MDR-605LP) gezien maar ik weet niet of dat wat is want ik kan ze niet vinden hier in de buurt...

Weet iemand nog een leuke koptelefoon? Budget is ongeveer € 50 (of is dat te weinig?)

* NoTimeRemains weet de search te gerbruiken ;) maar heeft nix gevonden :(

This is the Way.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
HIValicious schreef op 22 september 2002 @ 18:08:
Hi,

ik ben op zoek naar een goede outdoor koptelefoon (het is vooral voor mijn RioVolt SP100 MP3 CD Speler), hij moet dus vrij goed tegen weer en wind kunnen, hij moet ook vrij goed geluid geven (genre: rock/metal/hardcore) en er toch ook eenn btje goed uitzien.
Ik liever geen dopjes (of het moeten hele goede zijn ofzow) want ik heb te kleine oren ofzow en dan vallen die dingen er te makkelijk uit.
Ik heb ook liever geen streetstyle ding (zo een wat achter je oren gaat) ivm met een bril en dat zit niet lekker.

Ik heb gekeken bij Sony en daar heb ik een leuke koptelefoon (MDR-605LP) gezien maar ik weet niet of dat wat is want ik kan ze niet vinden hier in de buurt...

Weet iemand nog een leuke koptelefoon? Budget is ongeveer € 50 (of is dat te weinig?)

* Animal weet de search te gerbruiken ;) maar heeft nix gevonden :(
Sennheisser MX500!!!

• NoTimeRemains
is die dan ook voor outdoor dus ook tegen een btje water?

This is the Way.

Verwijderd

Gewoon een goede Sennheisser kopen :)

Verwijderd

Die heb ik ook *D

werkt prima, zelfs na een keer gezwommen te hebben in de wasmachine *D

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

indeed de senheisser mx500 is zeer goed...

what?

Verwijderd

TeH_oNe schreef op 23 september 2002 @ 16:15:
indeed de senheisser mx500 is zeer goed...
als de mijne stuk is haal ik weer een senheisser *D maar hijs nog lange niet stuk

voor me MX500 had in een MX 300 (?geloof ik?) en die was ook Toppie :)
maar daar zat vrijsnel een breuk in de kabel :'(

• NoTimeRemains
heeft iemand ook een wat grotere koptelefoon (dus meer over het oor heen model) is meestal beter geluid...

This is the Way.

Verwijderd

HIValicious schreef op 23 september 2002 @ 17:09:
heeft iemand ook een wat grotere koptelefoon (dus meer over het oor heen model) is meestal beter geluid...
hm nee >:) dan krijg ik altijd gloeiend hete oren van dus dat schiet niet op

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:27
Beyerdynamic DT 231:

Afbeeldingslocatie: http://www.beyerdynamic.de/standard/images/big/dt231_bg.jpg

Meer info

En je hebt ook de DT 231 Galactic, met gekleurde deksels - ik vind m minder mooi :)

Oh ja, hij kost ca. 59,- euro en het is een gesloten model, dus geen last van de wind en betere bas... 5 sterren in What-HiFi - wat wil je nog meer ;)

[ Voor 0% gewijzigd door ESteg op 23-09-2002 17:31 . Reden: uitbreiding ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:56

JT

VETAK y0

De MX500 doen het voor dopjes best redelijk. In vegelijking met een gewone koptelefoon ist net zoals de rest prut.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1