Ik kan een 21" infotronic monitor kopen, maar het lijkt er op dat er geen website is voor dit merk. Weet iemand iets meer over infotronic monitoren? Thanks.
Als je niks kan vinden over Infotronic (ik kan ook niks vinden...) moet je vragen wat de specs zijn. Dus welke resolutie kan ie aan en in welke Hz en wat voor dotpitch ie heeft. Hoe duur is ie eigenlijk?
The devil is in the details.
lijkt mij een gerelabeled b- product 
heb je de naam wel goed
heb je de naam wel goed
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
er is btw zat te vinden over infotronic monitoren
http://www.google.nl/sear...&q=infotronic+monitor&lr=

lees die links maar eens na
* KaMiKaZe gaat ook ff kijken
http://www.google.nl/sear...&q=infotronic+monitor&lr=
lees die links maar eens na
* KaMiKaZe gaat ook ff kijken
hij kost 160 euro, ik krijg nog wel een fotootje opgestuurd door de verkoper. Ik had de search hier al gebruitk op infotronic, leverde 3 results op, dus ik denk dat het wel een "legitiem" merk is. Maar ik kan er verder via google ook geen specifieke website over vinden?
erm vaag
vreemd scherm, zou het maar niet doenBecause this monitor is not VGA compatible, you can't just plug it in to a normal video card and expect it to work on a PC or Mac. On a PC for example, you could not see DOS boot screens, windows safe mode, or certain games using a normal video card. With our video cards, this monitor will display a picture at all resolutions up to the monitors maximum resolution. We explain your options for video cards and cables below.
idd KaMiKaZe, dat had ik ook gelezen. Ik las ook iets over fixed frequency... ik denk da'k maar ff een andere ga zoeken. Thanks
160 euro voor een 21" monitor. Dan kan het niet echt een miskoop zijn 
Als ie brak is gebruik je um gewoon ergens anders voor
Als ie brak is gebruik je um gewoon ergens anders voor
The devil is in the details.
update: hij is dus fixed frequency, schijnt dat deze dingen vroeger veel in ziekenhuizen werden gebruikt. Inmiddels ben ik achter een 21"Eizo F77 aan aan het vangen, lijkt me een wat betere keus
iedereen bedankt voor hulp/tips/commentaar!
Pagina: 1