Toon posts:

afstandsbediening creative kapot.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hab de creative cambridge soundworks fps 1600 en nu is dat afstandsbedieninkje wat er bij zit kapot... en zonder afstandsbediening werken die boksen niet. weet iemand of je die dingen los in de winkel kan kopen?

btw met een afstandsbediening bedoel ik het dingetje in het midden van die vier boxjes.
(volumeregalaar)

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005QTX1.03.MZZZZZZZ.jpg

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 09:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Je kan het proberen via de creative site. Die support van hun is best goed..

Verwijderd

Topicstarter
kheb op de site gekeken.. alleen ik kan nergens een email adres ofzo vinden waar ik naartoe kan melen :(

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 09:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 17:10:
kheb op de site gekeken.. alleen ik kan nergens een email adres ofzo vinden waar ik naartoe kan melen :(
Je komt bij hun in een chat sessie terecht met iemand van support die je een paar vragen stelt over het type etc etc en je probleem.

http://uk.europe.creative.com/support/chat/welcome.asp
Unfortunately the online support chat service is currently unavailable
Opening Hours: Monday-Friday 9.00-17.30 GMT
Zul je even morgen moeten doen dus...

Verwijderd

Topicstarter
woei ... ik heb iig weer geluid.
ik dacht laat ik is op de plek waar de draad wat dunner is . de draad doormidden knippen.
zaten daar een stuk of zeven kleine draadjes in. dus ik pak mn plakband en heb alles (van dezelfde kleur aan elkaar geplakt... en ja hoor mn geluid doet het weer... alleen kan ik hem neit meer met dat knop je harden en zachter zetten maar alleen aan of uit.

btw ik ben toch nog steeds opzoek naar een nieuwe :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu de sez draadjes met 3 kroonstenen aan elkaar gemaakt. en nu werk het weer pirma. (ook harder en zachter) daarna heb ik het met plakband helemaal omwikkeld zodat het iig even goed houd.
bedankt voor link van creative ... ik ben er trauwens niet ingekomen.

ik heb weer geluid :D:D
Pagina: 1