Wat vinden we van Gammo?

Pagina: 1
Acties:
  • 838 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Ik weet niet of jullie het al gezien hebben, maar V8 heeft sinds vorige week een nieuw programma op zaterdag om 18.00 uur over, je raad het al, games.

Ik heb alleen de aflevering van vorige week gezien. Daar lieten ze een aantal spellen zien maar leverde voor de rest erg weinig commentaar. Ze laten de tekst zien in een balk wat onderin de TV verschijnt.

Ik vond dat er wel wat meer gesproken mocht worden.

Wat vinden jullie?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

niet gezien.. maar vind de meeste game programma's wel geinig zolang ze het maar over pc-games hebben en niet voor de Ybox en zo

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wel grappug
en die text balk onder is irri, ben je aan het luisteren naar een of ander spannend verhaal in-game moet je tegelijk die text lezen...

Verwijderd

Ik heb gisteren even gekeken en ze laten genoeg van een game zien om te beoordelen of het iets is :)

Het programma zou wel wat langer mogen zijn want ik misste een aantal games die ook tijdens de release van bijvoorbeeld BF1942 zijn uitgekomen. En op een "Atari gameclassics" zat ik niet echt te wachten :)

Verwijderd

Nog niet gezien maar wat ik ervan gehoord heb zou het heel veel op GameQuest lijken

Verwijderd

nog niet gezien, maar de PU komt nu trouwens ook met een eigen gameprogramma.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:52:
Ja klopt
en volgens mij gaan ze het uizenden op the box :r

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:14

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik zou het graag zien, maar helaas moet ik zaterdag avond sporten :(.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het is een leuk programma om ff naar te kijken en het is geinig om te zien hoe de games er uitzien, maar het is wel wat aan de korte kant.

The devil is in the details.

Verwijderd

kvind het wel tof af en toe maar om er nu elke week naar te kijken... neu

Verwijderd

de programmas moeten imho wat langer, toch wel minstens een uurtje :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 17:46:
de programmas moeten imho wat langer, toch wel minstens een uurtje :(
Daar sluit ik me bij aan. Of dat Atari had er uit gemoeten.

• Arie Kanarie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07-2023
Het programma lijkt veel op het concept van TMF, daar hadden ze ook een game programma. Gelukkig proberen ze voor de noobs niet ingewikkeld te doen.
....Gezien de enorme rekenkundigheid van de GameCube, ziet dit spel er grafischer uit dan op de playstation......
ja??

Verder is het programma niet kritisch genoeg, volgens mij worden ze dik gesponsord door de game producers. En een zwaaar irritant mannetje dat bij 'gammo' logo (Suuuurpriisssee) roept.

-

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Domme shit programma. Er wordt onwijs weinig verteld en als er iets verteld wordt is het maar de vraag of het ook klopt. Het zijn van die urkels die niks weten over gamen die er wat over proberen te vertellen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:25
niet gezien, maar het is iig wel weer eens tijd voor een goed game programma
hopelijk is dit dan een beetje iets

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:18

daaf258

For Aiur

Hopen dat het nu wel een leuk game-programma is.

Als ze het gelijk goed willen doen: Grote game finales live uitzenden. Zo is in ,ik meen, Korea de finale Starcraft van de World Cyber Games live uitgezonden. Woei :D

- specs - audioscrobbler -

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

professioneler kunnen ze het niet doen, dan wordt de doelgroep te klein... immers de wereld bestaat uit meer mensen dan gamende tweakers (oh ja ?? JA!!).

Ik vond persoonlijk garnaalTV erg kicken en heb met genoegen de gedownde afleveringen meer dan 1 keer bekeken. (Er is zelfs nog een stemming geweest bij TMF vlaanderen om het op NL TV te krijgen)

Op deze stijl is het veel meer genieten naast het droge gamewerk. Trouwens erg diepgaand gaan ze niet, ook nadelen worden niet/weinig genoemd.

Deze plek is te koop.

• daaf258
  • Laatst online: 10:18

daaf258

For Aiur

KeeZ schreef op 22 september 2002 @ 21:02:
professioneler kunnen ze het niet doen, dan wordt de doelgroep te klein... immers de wereld bestaat uit meer mensen dan gamende tweakers (oh ja ?? JA!!).
O ja joh? :O

- specs - audioscrobbler -

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 13:14

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Beetje zo'n blaat n00b programma, waar je je afvraagd of die gasten wel weten wat ze zeggen. Volgens mij zijn het eerder voorgekauwde hapklare brokken tekst die worden ingesproken en is de informatie niet vaak juist. Ook worden er te weinig games behandeld. Verder was er ook iets van dat Gammo naar de E3 was ofzo. Het lijkt mij eerder dat dat gewoon stukken film zijn ofzo. Ook wat irritant is dat je soms van die beelden krijgt met tekst er onder.

Al met al vind ik het een n00b programma waavan je je afvraagt of de maker quake of counter-strike wel kennen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Verwijderd

Meestal is het toch een beetje achter de feiten aan lopen, want echt up-to-date is het nooit. Tegen de tijd dat het uitgezonden word is een spel eigelijk toch alweer redelijk lang uit. Maar goed.... aan de andere kant is het wel handig voor de n00b om een beetje redelijke indruk te krijgen van wat op de markt aanwezig is. Diepgaand word er niet echt op ingegaan, maar das voor de gemiddelde huis-tuin-keuken-n00b toch wel voldoende. ;)

Verder zou het wel leuk zijn om ook wat onbekendere spellen te behandelen en niet altijd de games die de sponsoren zo graag willen. En dat is meteen ook weer een van de minpunten; dat het allemaal zo commercieel oogt. :)

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Het feit dat een game misschien al uit is betekent niet dan ie dan niet meer gekocht gaat worden ofzo :) Al vind ik wel dat ze moeten proberen er eerder bij te zijn door bijvoorbeeld uitgekomen game demos te beoordelen tegen de tijd dat het dan uitgezonden wordt komt de game misschien net uit of duurt het nog een paar dagen ... Ik vind Game programmas altijd wel leuk of ze nu crap zijn of niet. Ze hebben het tenminste dan over games op de TV (en meestal niet in negatieve zin zoals dat mortal Kombat te geweldadig is enzo :) :)

Die text balk mag wel vervangen worden bij Gammo (trouwens alleen bij reviews volgens mij) door een stem. De zendtijd iets van 1 uur ofzo.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Silent Thunder
  • Laatst online: 18-01 18:47
Nou.... dat zal echt wel wat geweldigs gaan worden dan. :X :O

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:23

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heb 't helaas niet gezien :'(

Volgende keer zeker doen! Ben benieuwd, die Cindy kleurdoos van GameQuest was ook niets. Vroeger was er zo'n programma dat -argh ik kom niet op de naam :(- heette, werd uitgezonden door RTL 4 en de vrouwelijke presentatrice heette Ceryl ofzo, was een lekker ding met zwart haar, iemand die het bekend in de oren klinkt?

Dividend for Starters

Verwijderd

Mja, heeft er iemand screens zitten maken?
Lijkt me wel lache... Dat van die PU TV, hé?

[opscheppers mode]

8)7 O-) }) :Y) _/-\o_ :+ 8) :7 :9~
Zal ik wel ff na vragen :P Ik ga maandag naar de PU, vanuit school!
8)7 O-) }) :Y) _/-\o_ :+ 8) :7 :9~

[/opscheppers mode]

Wanneer komt dat 'Gammo' gebeuren nou? 'Newayz, post hier vlug wat screens plz!

Verwijderd

Ik zag begin juli op *een* Duitse zender [Sat1? RTL? 'k Was in Kiel en ja, ze hebben in Duitsland meer Duitse zenders dan wij hier :) ] een fabelachtig lang gameprogramma. Ben de naam [ook al] kwijt, maar het duurde, echt waar, minstens twee uur. Heel veel realtime action, die gasten in de studio zaten elkaar fijn op te naaien via hun [mega flatscreens op hun ongetwijfeld ultracoole] LAN, maar ze waren ook niet te beroerd om wat SP aktie te laten zien. Zo zag ik een hele erg lange walkthru voor het overigens al wat oudere Die Hard: Nakatomi Plaza.
Een ongehoord fijn programma dat, ondanks het wat beroerde populair-Engelse Duits, wat mij betreft integraal naar de nederlandse omroep geteleport mag worden.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 15:00
Geef mij garnaal en apollo maar :D ShrimpTV ownt :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
Dat is niet echt te ontvangen hiero ;)

• Vrieskist
internet!

Of moet je daar nu ook voor betalen? (die shrimp tv afleveringen) ... dat zou wel naaierig zijn! Ik kwam daar meestal alleen maar voor de kickstarts en de shrimptv eps :)

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Zelfde als GameForce1 en GameQuest, leuk om ff naar te kijken, commentaar doet niet en scheelt een hoop gedownload als je alle introfilmpies en ingame fragmenten onder het genot van een biertje en een bak chips kan zien.

Op deze manier ben ik verliefd geworden op FFX :)

Signature?

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-01 16:35
Ik ken het niet. De titel is vrij suf en de inhoud zal ook wel niet al te best zijn.
Alle tv programma's over pc spellen zijn bagger

Full-stack webdeveloper in Groningen

• Vrieskist
ZanderZ schreef op 23 september 2002 @ 14:43:
Ik ken het niet. De titel is vrij suf en de inhoud zal ook wel niet al te best zijn.
Alle tv programma's over pc spellen zijn bagger
Ermm dat jij pc spellen bagger vind betekend nog niet direct dat die programma's bagger zijn. Er was laatst ook een game prog op veronica (de nieuwe tv zender veronica) met een review van mafia. Ze gaven niet echt goede cijfers, en hun commentaar was ook wat dom "het lijkt veel teveel op gta3" ... om maar eens iets te noemen :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 10:46
Ik kan het nooit zien omdat ik op die tijdstippen altijd op m'n werk zit.
Maar ik heb laatst ff een stukje gezien van BF1942 die iemand geripped had.

Ik vond het niks, informatie was slecht en ze lieten alleen maar de demo zien.
Ze moeten eens een games programma dus echt laten doen door gamers.
Zoals spelletjesgarnaal dus....dat is leuk das super.
Dat is niet je verhaaltje van een blaadje lezen.
Want ik durf wel te wedden dat die kerel het spel zelf nooit heeft aangeraakt.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-01 00:47

admiral866

The King Personality Disorder

haha, ik heb alleen laatste paar secs van bf1942 gezien
Op het laatst, toen het programma afgelopen was, "later dudes".
omg en hij zei het zo van wtf zeg ik nu / wat betekent dit.

Verwijderd

ik mis dat prog op tmf.....

• GZ
Ik mis dat prog. van de TROS. Kenners weten waar ik het over heb.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Vrieskist
Dan ben ik geen kenner denk ik want ik weet niet waar je het over hebt :)

Verwijderd

Sorry maar dat programma zuigt echt, nee doe maar een goed bald of een gamesite veel beter..

• GZ
Vrieskist schreef op 24 september 2002 @ 12:14:
Dan ben ik geen kenner denk ik want ik weet niet waar je het over hebt :)
Power Play. Gepresenteerd door Martijn Krabbé. Dat was echt een masterlijk programma.

• Arie Kanarie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07-2023
Ja idd. powerplay dat heb ik wel eens gezien. Dan konden twee spelers in de studio op het laatst een game tegenelkaar spelen. Zoals: wie kan er als eerst het eerste level van super mario bros 3 uitspelen.

Naja, die lui konden er niks van. Ik denk te zenuwachtig ofzo. Verder kan ik mij van dat programma alleen iets herinneren dat het wel heel erg pro Nintendo was.

-

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
GolbeZeromus schreef op 24 september 2002 @ 19:05:
[...]

Power Play. Gepresenteerd door Martijn Krabbé. Dat was echt een masterlijk programma.
Was het enige gameprogramma ooit waar ik echt voor ging zitten. Nu zijn die progjes imho te cosmetisch opgezet en heb je geen echt gamers die die meuk presenteren. Dan zou het misschien nog eens wat gaan worden.

Ga langs bij Lan-parties enzo, heb je tenminste nog een beetje mensen i.p.v. alleen games in je prog...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Alleen computergames zijn een beetje saai. Er moet meer in zitten, en langere reviews, met niet alleen de intro van het spel en ook info over hoe de besturing is.
(en live een eerste keer installeren/opstarten laten zien, kan je gelijk kijken of het lastig te spelen is)

Ik mis in het algemeen goede programma's op tv en radio over computers in het algemeen.
De meeste programma's zijn op het niveau van 'Computer Idee senior editie', met dingen die de meeste mensen die wel eens een computer hebben opengemaakt wel weten.

De leukste programma's waren idd die van de Tros en van TMF, omdat ze het daar ook over de hardware en nieuws hebben.

Ook op de radio zijn er goede programma's, Radio Online (weer van de Tros) op radio 1 en ik heb eens op zaterdag een goed programma op 747AM gehoord. (up-to-date, en zelfs goede muziek).
Er waren dacht ik nog meer computerradioprogramma's (hccradio (?) op NoordzeeFM (?) bij voorbeeld, maar die heb ik nog nooit gehoord.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Gameprogramma's zijn sowieso niks tegenwoordig...het enige goede programma dat ik heb gezien is Cyber op Canal+ en voor de rest kun je beter een game-blad kopen of op internet struinen :)

• GZ
Arie Kanarie schreef op 12 oktober 2002 @ 22:37:
Ja idd. powerplay dat heb ik wel eens gezien. Dan konden twee spelers in de studio op het laatst een game tegenelkaar spelen. Zoals: wie kan er als eerst het eerste level van super mario bros 3 uitspelen.

Naja, die lui konden er niks van. Ik denk te zenuwachtig ofzo. Verder kan ik mij van dat programma alleen iets herinneren dat het wel heel erg pro Nintendo was.
Misschien was dat omdat Martijn Krabbé zelf ook altijd Nintendo aanhanger was. Maar ze deden ook Sega (MD, MS, GG) en ze hebben zelfs een aflevering waar ze de toen nieuwe Neo-Geo lieten zien. Toen hing ik echt met mn bek tegen de beeldbuis te kwijlen, zó mooi. Was toen echt ongelovelijk. Jammer dat het niet meer bestaat.

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 19:44

Glorificationer426

come we hero rush yes?

kep t ook nog niet gezien, maar dat PU programma wordt wel lachen volgens mij :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• RenOfHeavens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-11-2003

RenOfHeavens

i want my share!!!

Jaja Power play, dat was HET gamesprogramma van toen, en ze hielden altijd een echte
top 10 waarbei een onafhankelijke jury de spellen bepaalde, Another world was toen zeer gewardeerd.

the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing

Pagina: 1