Verschil tussen twee Maxtor HD'z ?

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 19:28
Ik zie in de pricewatch en bij verschillende bedrijven twee x een 80 GB versie van Maxtor staan En vroeg me af wat het verschil is! Ik heb twee url's hiervan. Het gaat om de Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm, Liquid Bearing en de Maxtor Diamondmax Plus 9 ATA133 (7200rpm) 80 GB van laatst genoemde is de 60 GB ook de Liquid uitvoering en die is al leverbaar volgens Informatique en de 80 GB komt volgende week, maar of die ook Liquid is :?

Wat zijn de verschillen van deze twee? Andere revisie oid?

..::System Specs::..

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
De DiamondMax Plus 9 is de vervanger van de d740X.... Bovendien zal de Plus 9 in de toekomst ook in 8 MB cache versies en S-ATA versies gaan komen. De d740X gaat eruit. Voor meer info gewoon ff kijken op www.maxtor.com

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• Ibidem
Dus het klopt wel dat de 80 GB versie volgende week te verkrijgen is en dit een Liquid uitvoering gaat worden net zoals de 60 GB?

Verwijderd

De DiamondMax Plus 9 is naar mijn weten al standaard Liquid Bearing.
Ik zou persoonlijk nog snel een D740X kopen, aangezien hier nog 3 jaar garantie op zit, op de DiamondMax Plus 9 nog maar 1 jaar

• Ibidem
Als de schijven gebruik maken van Liquid Bearing moeten ze zeker langer meegaan. En het is wettelijk verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven. Dus dan zou het max 2 jaar moeten worden.

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 22 september 2002 @ 17:04:
Als de schijven gebruik maken van Liquid Bearing moeten ze zeker langer meegaan. En het is wettelijk verplicht om 2 jaar fabrieksgarantie te geven. Dus dan zou het max 2 jaar moeten worden.
Wettelijke garantie van 2 jaar bestaat echt niet. Er ligt een wetsvoorstel van de Europese Commissie voor 2 jaar en dat geldt bovendien ook nog eens alleen voor bruingoed.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

bobsnl schreef op 22 september 2002 @ 18:08:
[...]

Wettelijke garantie van 2 jaar bestaat echt niet. Er ligt een wetsvoorstel van de Europese Commissie voor 2 jaar en dat geldt bovendien ook nog eens alleen voor bruingoed.
In Nederland is het al zo geregeld, dat je consumentenbescherming hebt. Als je een duurzaam product koopt, mag je een bepaalde levensduur verwachten. Is natuurlijk wel iets anders dan wettelijke garantie, maar je hebt er wel degelijk iets aan.

M'n vader heeft, nu inmiddels 4 jaar, een Loewe TV. In de garantieperiode is de transformator een keer vervangen. Geen kosten. Een paar maanden terug, beeldbuis stuk, kosten 800 Euro. Geen garantie volgens de winkelier. Boze brief aan Loewe gestuurd, met de info over de consumentenbescherming, en pa kreeg 500 Euro terug van Loewe.
Pagina: 1