[Delphi] Property sheet handler + WinXP + Delphi = problemen

Pagina: 1
Acties:

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18

Tomatoman

Fulltime prutser

Topicstarter
Ruim een maand geleden heb ik een probleem gepost over een property sheet handler die de shell van Windows XP laat crashen. Even snel herhalen:
  • taal: Delphi
  • progsel: property sheet handler (een tabblad met bestandseigenschappen in de Windows Explorer). Source code
  • platform: Windows XP geeft problemen, ander Windows-versies werken OK.
  • probleem: Explorer crasht als de bestandseigenschappen van precies één bestand worden getoond. Bij meerdere bestanden werkt alles naar behoren. Uitgebreide probleemomschrijving
Sindsdien heb ik van alles geprobeerd, waaronder het vinden van een willekeurige, probleemloos werkende property sheet handler. Nu heb ik na een maand zoeken niet één Delphi voorbeeld kunnen vinden dat het probleem hierboven niet kent! Inmiddels weet ik echt niet meer hoe ik mijn probleem kan oplossen. Boeken, de hulp van auteurs over dit onderwerp, Microsoft documentatie, nergens vind ik een aanknopingspunt. Aaarrrggghh 8)7

Heeft iemand zinvolle tips hoe ik verder kom?

Is iemand ooit een werkend voorbeeld tegengekomen? (Ik weet dat deze vraag naar een script request neigt :X, maar ik wil graag weten of mijn probleem ooit eerder is opgelost.)

Een goede grap mag vrienden kosten.

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

http://www.shellplus.com/index.html hebben Delphi components gemaakt die het allemaal makkelijk maken. Misschien wil je het gebruiken of misschien alleen om te kijken hoe zij het voorelkaar krijgen.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher