[WINXP] rechten, meerdere users

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Kheb van het weekend een family pc'tje geïnstalleerd met WinXP erop,...

Nu leek het mij handig om voor iedereen aan account aan te maken zodat ze allemaal hun eigen MyDocuments en Email hebben enzo.

Ik ben admin en de rest is allemaal 'limited user'
Nu heb ik alleen het probleem dat de limited users geen gebruik kunnen maken van de brander die in het systeem zit. Nero zegt dat ze daar geen rechten voor hebben.

Nu heb ik het volgende gedaan. Administrative Tools, Computer Management, Storage Device (hier stond de brander tussen) en daar heb ik rechten op gegeven aan de groep waar de verschillende gebruikers in zitten, ook heb ik de users allemaal apart de rechten gegeven, maar Nero blijft zeggen dat ze geen rechten hebben om de brander te gebruiken,....Hoe los ik dit op??

Verder doet ook messenger vreemd, die wil alleen starten bij de administrator en niet bij de andere limited users,....

anyone?

alvast bedankt,....

Verwijderd

Kijk even op www.nero.com, ik heb hier ook al eens iets over gelezen, is waarschijnlijk hetzelfde probleem als bij 2k.

• WildernessChild
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

WildernessChild

Voor al uw hersenspinsels

Voor het Nero probleem moet je een fix van www.nero.com of www.ahead.de halen die Nero BurnRights heet. De link:
ftp://ftp6.nero.com/NeroBurnRightsInstaller.exe

Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!

Verwijderd

http://www.nero.com/en/content/c1023694368810.html

Hier staat ie ook....... Ik heb er dus ook weer lang naar moeten zoeken.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
hé thnx dat ga ik eens even proberen dan,....

en Messenger is daar ook een oplossing voor? dan ben ik helemaal tevreden :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.