We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
voorzover ik weet kan je die dingen niet los kopen, en als je het al los kan kopen vraag ik me af of dat wel op een mobo gaat passen dat standaard zonder zo'n klip wordt geleverd
Die clip à la RAM is idd een goede vergelijking. Kon het ook zien op de pics bij MSI op de site.
Dat passen lijkt me toch niet zo'n probleem... AGP slot is AGP slot lijkt me.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Lang verhaal maar heb geen pic.
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
kan morgen wel ffies op de zaak kijken of we die nog hebben liggenFanaat schreef op 23 september 2002 @ 00:12:
Er zijn ook ijzeren beugeltjes die je op de achterkant van het agp slot schuift. Daar zit een haakje aan waar je vervolgens een speciaal plastic bandje aan hangt wat dan weer op de agpkaart gelegd wordt en met een soort tiewrap systeem strak getrokken wordt.
Verwijderd
Die zit ook standaard bij mijn K7T Pro 2 bordje......
Heel simpel ding, je sluit precies over je AGP slot, en houd, daarvoor is het klemmetje, je AGP kaart altijd vast, that's all......
Maar houd zo een ding je kaart zoveel beter vast dan
EXACT!Fanaat schreef op 23 september 2002 @ 00:12:
Er zijn ook ijzeren beugeltjes die je op de achterkant van het agp slot schuift. Daar zit een haakje aan waar je vervolgens een speciaal plastic bandje aan hangt wat dan weer op de agpkaart gelegd wordt en met een soort tiewrap systeem strak getrokken wordt.
Zo'n tiewrap systeem heb ik dus gezien....
Had eerst allemaal vage problemen met m'n vidkaart, bleek dat de achterplaat van de kast een beetje scheef liep en dan heel leuk de vidkaart een stukje uit het AGP-slot trok.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
aan de topicstarter geven lijkt mij zoSuperKevin schreef op 24 september 2002 @ 15:52:
ik heb geloof ik nog een stuk of 3-4 van die krengen liggen... opzich wel handig maar wat ik er mee moet
Ja... brak laatst op iemand anders zijn mobo ook dat hendeltjeUn4GiveN schreef op 23 september 2002 @ 19:33:
Vrij lastig rotding zon clip aan je agp poort.... ik heb er ook een, het hendeltje was afgebroken, nu moet ik heletijd wrikken voor ik mijn kaart eruit heb
Ik dacht dus dat dit topic daar over ging. Maar zou je die witte hendeltjes los ergens kunnen regelen?