Mijn Outlook Express doet heel erg vaag, van de ene op de anderen dag kan ik geen mail meer binnen halen!
Wie weet het? over een paar min post ik wel ff een screenshotje...
Hij kan niet verbinden met je server (serveradres is fout...)
|>
Ik kan nog steeds Jan v Herpt lezen hoor
. Besides meer info is wel nodig, ik kan je zo echt niet helpen.
Idd, 'mail' lijkt me niet echt een juiste mailserver...Jackabuzah schreef op 22 september 2002 @ 16:27:
Hij kan niet verbinden met je server (serveradres is fout...)
Vul de juiste POP3-server in van je provider, bijv pop2.arnhem.chello.nl.
Mogelijkheid: De mailserver is down. Controleer de status bij je provider.
Mogelijkheid: De instellingen van je mail account zijn niet goed ingesteld. Controleer de instellingen. (serveradressen en wachtwoord)
Zie eventueel ook:
http://support.microsoft....px?scid=KB;EN-US;Q274456&
Mogelijkheid: De instellingen van je mail account zijn niet goed ingesteld. Controleer de instellingen. (serveradressen en wachtwoord)
Zie eventueel ook:
http://support.microsoft....px?scid=KB;EN-US;Q274456&
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
er staat "server: 'mail' " .... moet dat geen "server: 'pop3.proverder.nl' "zijn?
in dat geval is ie dus niet bereikbaar, in dit geval verkeerd ingevoerd
edit: a, iemand is me al voor
in dat geval is ie dus niet bereikbaar, in dit geval verkeerd ingevoerd
[ Voor 0% gewijzigd door Mr.Nobody op 22-09-2002 16:45 . Reden: typo ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Idd, dat probeerde ik in mijn post dus ook al uit te leggen.Mr.Nobody schreef op 22 september 2002 @ 16:39:
er staat "server: 'mail' " .... moet dat geen "server: 'pop3.proverder.nl' "zijn?
in dat geval is ie dus niet berijkbaar, in dit geval verkeerd ingevoerd
Ipv mail moet er dus bijv pop2.arnhem.chello.nl staan ofzo, niet mail.
Anoniem: 45366
te zien aan het profiel van de gebruiker ( ik gok @home) zal er dus mail.home.nl moeten komen te staan 
bij @home geldt dit voor zowel de pop3 als de smtp server
Anoniem: 39993
Als je je PC rechtstreeks aan het @home-netwerk hebt gekoppeld (dus niet via een routertje ofzo), dan kun je volstaan met 'mail'. Moet werken. Voor de absolute zekerheid (en handigheid, als je weleens via een andere verbinding je mail wil halen op bijvoorbeeld een laptop) zou je inderdaad mail.home.nl in kunnen vullen.Anoniem: 45366 schreef op 22 september 2002 @ 17:13:
te zien aan het profiel van de gebruiker ( ik gok @home) zal er dus mail.home.nl moeten komen te staan
Als je inderdaad @home hebt, gok ik erop dat de mailserver er gewoon even uitligt.
Ff goed kijken en dan zie je het:Anoniem: 39993 schreef op 22 september 2002 @ 17:50:
[...]
Als je je PC rechtstreeks aan het @home-netwerk hebt gekoppeld (dus niet via een routertje ofzo), dan kun je volstaan met 'mail'. Moet werken. Voor de absolute zekerheid (en handigheid, als je weleens via een andere verbinding je mail wil halen op bijvoorbeeld een laptop) zou je inderdaad mail.home.nl in kunnen vullen.
Als je inderdaad @home hebt, gok ik erop dat de mailserver er gewoon even uitligt.
Mail is geen goed server adres
|>
Anoniem: 10305
bij @home hebben ze dat gewijzigd, mail ff wijzigen in mail.home.nl en dan krijg je een mailtje binnen dat het gewijzigd is
'mail' en 'news' werken alleen als je de @Home proxy aan hebt staan.
Ik pas de topictitel een beetje aan. Probeer voortaan even een minder vage topictitel en probleemomschrijving
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
correctie, werken alleen als je in het .home.nl domain zit...Cochrane schreef op 22 september 2002 @ 18:11:
'mail' en 'news' werken alleen als je de @Home proxy aan hebt staan.
vandaar: mail.home.nl
je kan nog zoveel proxy settings aanpassen, voor het pingen op de prompt of verbinding maken in outlook express heeft het geen zin
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1