Toon posts:

Lexmark Z53

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, Ik heb een vreemd probleem met mij Lexmark Z53....
Alles ging goed totdat ik op een dag ging printen en zag dat de tekst maar half geprint was, Sommige regels zijn goed maar andere zijn gewoon aan de boven of onderkant van de zin vervaagt of helemaal niet zichtbaar.

Dus ik dacht dat het inkt wel op zou zijn..... maar nee ikke nieuwe inkt erin, alles opnieuw uitgelijnt schoongemaakt maar nog steeds vaag...

Heb ik de printkwaliteit op BEST gezet en dan is alles WEL goed zichtbaar maar dan duurt het ook 1 minuut voor een pagina en kost natuurlijk VEEL te veel inkt....
wat kan hier het probleem van zijn????

BVD

Verwijderd

Topicstarter
shit heb de titel beetje fout neer gezet volgens mij.
kan een mod er dit van maken [PRINTER] Lexmark z53 print vaag

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

Software proberen opnieuw te installeren
Koppen reinigen / vervangen? (of zitten die er bij Lexmark al standaard in bij de inkttanks?)

Anders zou voor mij de oplossing makkelijk zijn: teruggaan naar winkel voor garantie :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Cis schreef op 22 september 2002 @ 21:55:
Software proberen opnieuw te installeren
Koppen reinigen / vervangen? (of zitten die er bij Lexmark al standaard in bij de inkttanks?)

Anders zou voor mij de oplossing makkelijk zijn: teruggaan naar winkel voor garantie :)
Ben al terug geweest, had m gekocht bij de vobis, zeggen ze dat ik de klantenservice moet bellen, dan komen ze m maken........=(

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:40
Wat is het probleem dan, ze komen hem maken, perfect toch.

"If it ain't broke, don't fix it!"