Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
->dat ik helaas niet weet,
misschien moet je ff een mailtje sturen naar een importeur?
België &
Nederland 9:00-17:00 +31-(0)78-6543200 +31-(0)78-6543209 sales@aashima.com
Geef je eerlijk gezegt niet zoveel kans dat deze in Nederland verkocht worden
En kreeg daarop de volgende mededeling terugTo: sales@aashima.com
Subject: Vraag over ECS producten
Goedemiddag Aashima,
Ik ben geintresseerd in een aantal ECS ( http://www.ecs.com.tw ) producten. Deze heb ik verder nog niet terug kunnen vinden in de winkel en aangezien u de importeur bent voor nederland stel ik mijn vraag aan u. ECS heeft een desktop systeem, namelijk de "Book PC II" dit is een compact systeem met een aantal verschillende fronts en verschillende binnenkanten. Zie voor de 5 verschillende fronts ( link ) en voor de 4 verschillende binnenkanten ( link en link ). Nu ben ik benieuwd of deze Book PC II met als front de BK27 en de BK29 geleverd kunnen worden met als binnenkant de BKi810E.
Het uiterlijk van deze computers staat mij zeer aan en met de gekozen binnenkant is deze makkelijk aan te sluiten op een TV, ideaal voor gebruik van een PC in de woonkamer. Nu ben ik benieuwd of deze dus geleverd kunnen worden, en tegen welke prijs? Is er misschien ook een 'korting' bij de aanschaf van 5 of 10 stuks?
Met vriendelijke groet,
Dat wordt dus contact opnemen met ECS zelf dus..Geachte ****,
wij zijn gestopt met het voeren van mainboarden
graag verwijs ik u terug naar de site van ECS www.ecs.com.tw
Met vriendelijke groeten,
Customer Care
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Beetje ongeinteresseerd antwoord.
Zullen wel bedoelen dat ze geen ecs meer importeren, maar dat zou betekenen dat ecs heel slecht leverbaar zou zijn in nederland. Er zal vast wel een andere importeur zijn voor ecs producten.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2002 13:34 . Reden: typo ]
Verwijderd
Misschien moet je Aashima een mailtje sturen om te vragen wie het importeurschap heeft overgenomen, lijkt me namelijk sterk dat er geen importeur meer is.
het termpje BKi810E lijkt verrekt veel op hun moederbord de 810LMR, dit is een mATX moederbord met alles onboard ,lan,modem, en video
Als je hierbij nou eens een kast uitzoekt, bv
bij procaseof de Aopen H340
Klaar...
zou dan wel trouwens de K7vmm moedrbord van ECS kiezen, maar dat laat ik even in het midden
als je opzoek bent naar een mooise kleine (desktop) kast moet je even naar deze thread kijken
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag