[kasten] ECS BK27 en de ECS BK29

Pagina: 1
Acties:

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.ecs.com.tw/products/graphics/bk27.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.ecs.com.tw/products/graphics/bk29.jpg

Op de internetpagina van ECS staat een desktop pc (linkje) deze kan worden uitgerust met een 4 tal verschillende interne moederborden waarvan de BKi810E dan weer intressant is aangezien deze een video out heeft (linkje). Nu heb ik in de pricewatch gekeken maar ik heb er geen kunnen vinden???

Opzich gaat het mij dus om een gehele desktop pc.. heeft iemand deze al gezien? Of weet iemand waar ze eventueel te halen zijn? Ze lijken heel veel op (de voor mij dan) bekende compaq ENS serie. klein en zo goed als alles zit er lekker compact in. Dus ben er eigenlijk wel op zoek naar.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Sow, die zijn idd :9~ , als ze nu ook nog eens een echt ecs prijskaartje hebben...
->dat ik helaas niet weet,

misschien moet je ff een mailtje sturen naar een importeur?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Ik zou de distributeur idd ff bellen:
België &
Nederland 9:00-17:00 +31-(0)78-6543200 +31-(0)78-6543209 sales@aashima.com

Geef je eerlijk gezegt niet zoveel kans dat deze in Nederland verkocht worden

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
Ik had dus de importeur ge-emaild. Met het volgende bericht
To: sales@aashima.com
Subject: Vraag over ECS producten

Goedemiddag Aashima,

Ik ben geintresseerd in een aantal ECS ( http://www.ecs.com.tw ) producten. Deze heb ik verder nog niet terug kunnen vinden in de winkel en aangezien u de importeur bent voor nederland stel ik mijn vraag aan u. ECS heeft een desktop systeem, namelijk de "Book PC II" dit is een compact systeem met een aantal verschillende fronts en verschillende binnenkanten. Zie voor de 5 verschillende fronts ( link ) en voor de 4 verschillende binnenkanten ( link en link ). Nu ben ik benieuwd of deze Book PC II met als front de BK27 en de BK29 geleverd kunnen worden met als binnenkant de BKi810E.

Het uiterlijk van deze computers staat mij zeer aan en met de gekozen binnenkant is deze makkelijk aan te sluiten op een TV, ideaal voor gebruik van een PC in de woonkamer. Nu ben ik benieuwd of deze dus geleverd kunnen worden, en tegen welke prijs? Is er misschien ook een 'korting' bij de aanschaf van 5 of 10 stuks?

Met vriendelijke groet,
En kreeg daarop de volgende mededeling terug :(
Geachte ****,

wij zijn gestopt met het voeren van mainboarden
graag verwijs ik u terug naar de site van ECS www.ecs.com.tw

Met vriendelijke groeten,
Customer Care
Dat wordt dus contact opnemen met ECS zelf dus..

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

ehm, zien hun het verschil tussen een mainboard en een pc behuizing niet?

Beetje ongeinteresseerd antwoord.

Zullen wel bedoelen dat ze geen ecs meer importeren, maar dat zou betekenen dat ecs heel slecht leverbaar zou zijn in nederland. Er zal vast wel een andere importeur zijn voor ecs producten.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2002 13:34 . Reden: typo ]

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
Volgens de website van ECS zijn zij de enige importeur in nederland.

Verwijderd

ja zie het ook staan, maar zij leveren dus niks meer.

Misschien moet je Aashima een mailtje sturen om te vragen wie het importeurschap heeft overgenomen, lijkt me namelijk sterk dat er geen importeur meer is.

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
DE enige supplier zit dus in duitsland.. of je meot verder nar frankrijk of zow.. maar duitsland is dan aantrekklijker toch?

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

ehm, ik doe nu even een slag in de lucht (oftewel niet gefundeerd)

het termpje BKi810E lijkt verrekt veel op hun moederbord de 810LMR, dit is een mATX moederbord met alles onboard ,lan,modem, en video

Als je hierbij nou eens een kast uitzoekt, bv
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vegt120/gotpics/CYA105.jpg bij procase

of de Aopen H340
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~xorarch/IMG_internet2.JPG

Klaar...

zou dan wel trouwens de K7vmm moedrbord van ECS kiezen, maar dat laat ik even in het midden

als je opzoek bent naar een mooise kleine (desktop) kast moet je even naar deze thread kijken

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Pagina: 1