Toon posts:

Onzichtbaar koetje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een versie van de Client die NIET in de Tray komt??? Ik kan dan misschien legaal 20 Pentium III laten draaien gemiddelt 4 uur per dag.

Ben er zelf systeembeheerder, maar ja de users (scholieren) zeuren over dat soort dingen, gaan ermee kloten enz.... Dus als hij onzichtbaar kan rekenen heeeeel graag...

Helemaal Perfect zou zijn als hij ook niet in de taskmanager (Win98) te zien zou zijn.... Scholieren kennen ook CTRL-ALT-DEL

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
GemiddelT 4 uur per dag is niet zo veel... :)

dnetc -install

installeert het koetje als service... :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Beter 4 uur dan 0 uur!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 14:07 schreef Mr_Atheist het volgende:
GemiddelT 4 uur per dag is niet zo veel... :)[/quote]Errug bedankt de oplossing vond ik al in een andere posting.

20 P3 450 4 uur per dag vindt ik een redelijke bijdrage.......misschien komen er 4 P3 450 bij van 8 uur per dag

Het blijft en is een school....

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Het ging me niet om die 4 uur (alles is meegenomen), maar meer om dat gemiddelT.

:)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 14:20 schreef Mr_Atheist het volgende:
Het ging me niet om die 4 uur (alles is meegenomen), maar meer om dat gemiddelT.
:)[/quote]Vorige week een dictee terug gehad, met mazzel een 4, waarschijnlijk een 2 min :(

Verwijderd

Onzichtbaar @ Apple PPC??? Mogelijk, zo ja hoe?

Askama

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 20:09 schreef Askama het volgende:
Onzichtbaar @ Apple PPC??? Mogelijk, zo ja hoe?

Askama[/quote]Volgens mij kan je dat gewoon in de ini zetten, hoe mac precies werkt weet ik niet, maar je kan "disable screen output" op yes zetten..

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 14:07 schreef Mr_Atheist het volgende:
GemiddelT 4 uur per dag is niet zo veel... :)

dnetc -install

installeert het koetje als service... :)[/quote]Vergeet 1 ding niet :
pause-watch-plist=taskmgr.exe
dan pauzeert de client als iemand de processen bekijkt (als je NT gebruikt) rename je client en de ini (wel dezelfde naam) en in NT kan je ook het proces renamen onder services, dat werkt vrij goed :)

Verwijderd

OP de mac moet je voor onzichtbaarheid de faceless client gebruiken die je door een alias in de startup folder laat starten.

Verwijderd

Hmmmz, ik had de faceless inderdaad ook gevonden. Toch bedankt!

Askama
Pagina: 1