Waar te koop : D2-Lod

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-01 07:52

nnk

Spreek uit: en en kaa

Topicstarter
(Gaat dus over Diablo 2 : Expansion : Lords of Destruction)

Ik ben dus heeeeeeeeel hard op zoek naar de expansion (lod dus ;D) voor mijn vriendin (jaja ) maar kan hem nergens vinden.

Eerst gezocht in dordrecht, bij de free record shop, dixons, intertoys, bart smit enz.
maar nergens diablo2 lod. Wel af en toe diablo classic (ook nergens die battlechest).
Toen dacht ik, dan zal ik toch naar Rotterdam gaan. Ik in rotterdam alle cd winkels, 3 x free record shop, 2 dixonsen, bart smit, e-plaza, en zelfs in de mediamarkt hadden ze geen diablo 2 expansion, ook geen battlechest...

nu mijn vraag :
ik wil hem heel graag (liefst 2x), maar weet iemand een winkel waar ik hem kan kopen, of desnoods een online winkel waar ik hem kan bestellen voor niet al te veel geld?
Of iemand hier die hem 2de hands weg wil doen (maar dan moet ik wel 100% garantie hebben op die cdkey )

Verwijderd

Probeer eens www.kieskeurig.nl >> games >> zoeken naar Diablo voor een aantal websites die online verkopen.

Voor de rest: in de winkel. De FRS die ik allemaal ken hebben hem nog zeker liggen :)

Site Titel Categorie Prijs Porto Totaal Levertijd
www.PCmedia.nl Diablo 2 expansion the lord of destruc.. PC Games 27,20 4,00 31,20 2-4 dagen

Dit topic is gesloten.