Toon posts:

Hoe krijg ik alle poorten dicht achter router?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een breedband router aangeschaft, maar nu viel me op dat alle poorten gesloten zijn en niet meer "blocked".
Behalve de telnet poort e.d
Is dit wél mogelijk, of ligt dit puur aan de router?
En zo ja, graag wat info.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
Eh, het zou handig zijn als je eerst eens vertelt welke router je hebt, en ten tweede kun je je veiligheid testen op www.grc.com, door daar de test "shields up" te doen. Ten derde zou je ook het poortmappingsverhaal in de FAQ netwerken kunnen doornemen om te kijken wat er werkelijk dicht moet en niet moet.

Verwijderd

Topicstarter
Miki schreef op 22 september 2002 @ 15:01:
Eh, het zou handig zijn als je eerst eens vertelt welke router je hebt, en ten tweede kun je je veiligheid testen op www.grc.com, door daar de test "shields up" te doen. Ten derde zou je ook het poortmappingsverhaal in de FAQ netwerken kunnen doornemen om te kijken wat er werkelijk dicht moet en niet moet.
Het gaat hier om een compex netpassage breedbandrouter.
En er staan 3 proorten op stealth.
Maar ik wil graag alle poorten op stealth.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
Zelf heb ik een draytek router dus direct zou ik je niet kunnen helpen. Er moet wel een functie in de software van je router zijn, om poorten te openen en te sluiten. Gebruik de search functie van GOT en google, misschien zijn er meer mensen met jouw router. En mocht dat allemaal niet werken, dan zou zonealarm je ook nog voor voor het overige deel van je poorten kunnen beschermen

Verwijderd

Topicstarter
Oke zal ik doen.
In elk geval bedankt voor de moeite.