Heb hier een Pioneer A03 DVD fikker in mn computer zitten.
Aangezien er een probleempje was met hitte icm 4x compatible DVD schijfjes is er een nieuwe firmware uitgebracht, v 1.9
Iedereen werd aangeraden DIE firmware erop te zetten.
Zo gezegd, zo gedaan.
Echter, sinds die tijd loopt de fikker te kutten... Media herkent ie nu wel goed op 1 of 2 speed, maar goed branden ho-maar.
Continue de melding Power Calibration Failed.
Dus ik wil 'm terugflashen naar 1.8, fuck die 4x DVD's, die heb ik vooralsnog toch nog niet.. En die mediasnelheid.. ook boeie, ik selecteer 't wel handmatig.
maar ja, terugflashe wil niet... grmbl
Iemand enig idee hoe dit te fixen is???
't is toch een kwestie van een rommetje opnieuw proggen? Pioneer meld dat ie niet teruggeflashed kan worden op hun site, maar dat lijkt me toch beetje onzinnig.
Die flash is toch wel op een of andere manier te forceren?
Aangezien er een probleempje was met hitte icm 4x compatible DVD schijfjes is er een nieuwe firmware uitgebracht, v 1.9
Iedereen werd aangeraden DIE firmware erop te zetten.
Zo gezegd, zo gedaan.
Echter, sinds die tijd loopt de fikker te kutten... Media herkent ie nu wel goed op 1 of 2 speed, maar goed branden ho-maar.
Continue de melding Power Calibration Failed.
Dus ik wil 'm terugflashen naar 1.8, fuck die 4x DVD's, die heb ik vooralsnog toch nog niet.. En die mediasnelheid.. ook boeie, ik selecteer 't wel handmatig.
maar ja, terugflashe wil niet... grmbl
Iemand enig idee hoe dit te fixen is???
't is toch een kwestie van een rommetje opnieuw proggen? Pioneer meld dat ie niet teruggeflashed kan worden op hun site, maar dat lijkt me toch beetje onzinnig.
Die flash is toch wel op een of andere manier te forceren?