Toon posts:

[XP] pictogram netwerkverbinding(en) aanpassen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit hierro met:
1. een verbinding naar buiten (mxstream)
2. een lokaal netwerk met een andere pc (werkt wel niet, maar dat komt nog wel)
Voor beide gevallen kun je een pictogram in het systeemvak (rechtsonder in de taakblak) aanvinken. Krijg je dus wel twee dezelfde pictogrammen. Is daar nu niet iets aan te doen?
Ik zou graag het xp-pictogram gebruiken dat je tegenkomt bij "netwerkverbindingen". Dat ziet er uit als een omgekeerde T.
Kan dat?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit heeft niks met Netwerk Troubleshooting te maken.

Je wilt een Windows system-icoon aanpassen, dat kun je wellicht met Reshacker doen , en dan moet je nog uitzoeken waar de icons voor een specifieke verbinding door Windows uit het register worden uitgelezen zodat je bij de juiste verbinding je nieuwe icon ziet.

Dus -----> move naar het juiste forum aangevraagd in Schop een Modje.

Zou je Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic even kunnen nalezen voor de volgende keer?
Scheelt jou en ons een boel verwarring :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:53

Predator

Suffers from split brain

NT -> WOS

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat heb je geprobeerd a.d.h.v. de tips van BackSlash32?

OS aan titel toegevoegd, zie Windows Operated Systems - Policy

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Koop een router voor mxstream en je hebt gelijk ook een netwerk en zo heb je maar 1 icoon nodig waar je de nodige info op kunt zien.

Ze zijn niet meer zo duur en je hebt dan een mooie permanente verbinding.

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 23 september 2002 @ 21:12:
Wat heb je geprobeerd a.d.h.v. de tips van BackSlash32?
Jazeker, search naar Reshacker (he, rijmt). Kwam ik na langs doorlezen van topics die niet de bingo-tip beschreven het volgende tegen:
blackd schreef op 01 juli 2002 @ 13:57:
[...]
Nou, alleen met reshacker zou misschien kunnen, anders evenaart 't toch wel een beetje 'de broncode aanpassen' en dat lijkt me niet zo mogelijk ;)
Zelf ff "de broncode aanpassen" is nou niet direct een tip die aanzet tot zelfwerkzaamheid, tenminste met mijn beperkte kennis. Verdere acties dus maar gestaakt. Zal moeten leven met twee dezelfde iconen.
Pagina: 1