Toon posts:

[vb]Control outlook 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om bijvoorbeeld het onderdeel Agenda van Outlook in een VB applicatie te laden en te tonen?

In mijn Vb applicatie wil ik in bijvoorbeeld een "Frame" (of iets dergelijks) het onderdeel Agenda laden.

En de agenda zo direct kunnen aansturen. Is dat mogelijk, en vooral: 'HOE'?

Dus met andere woorden: is er een directe link te maken?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:54

Crazy D

I think we should take a look.

Ik denk niet dat je de agenda zo letterlijk als soort van control op je form kan pletten, maar je kunt Outlook benaderen via ActiveX en zo oa de inbox uitlezen, ik denk dat je dan ook wel de agenda moet kunnen benaderen en igg die data gebruiken. Je zal denk ik wel zelf de weergave moeten regelen (maar ja er zit een calaneder control in ik dacht windows common controls 3).

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kan wel de inbox uitlezen en zo. Maar eigenlijk wil ik zeg maar in een venster het hele gedeelte laten tonen van de agenda van outlook.

Dus niet alleen de gegevens. maar het hele uiterlijk van de Calender inladen zeg maar.

Verwijderd

wordt HEEL moeilijk . .. Crazy_D heeft gelijk . . er zijn geen losse controls voor gemaakt .. .

;) toch wat anders proberen

Verwijderd

In een eigenvenser weet ik zo niet, maar je kan wel de diverse vensters van Outlook (niet OL Express) laten zien etc.