oud & hoog

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
nieuws: Pentium 4 3,06GHz release op 25 oktober

veeel een veeel te hoog, en niet 3 reacties, ik tel er zo wel 10...

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Te oud, ik kon er nog maar één modden

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
LM's kunnen toch ook oudere reacties modden? :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Maar dat zijn wij niet ;)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

m.m schreef op 22 september 2002 @ 16:43:
LM's kunnen toch ook oudere reacties modden? :)
Nope en ook in de plannen voor de PM staat ook niet iets dergelijks. Het enige wat ik kan bedenken waarom je hier op komt is dat in de plannen voor de PM de tijdsweging vervalt. Dat betekend nog steeds dat je een reactie maar 24 uur kan modden maar dat dat wel altijd met volle punten gaat.

Uit [url=]Faq[/url]
[quote]
[/quote]

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Ik wilde hier wat uit de FP modfaq gaan kwooten en de modfaq ist verschwunden. (Hij zal vast wel op nummer te vinden zijn maar hij is niet meer vanuit de fp gelinkt)

In de nieuwe faq staat alleen een verwijzing naar het TMF.

Wat is het ideeeeee?

* KeX is langzamerhand een beetje van slag. Het is niet de nieuwe lay-out die hem dat doet, maar meer alle zijdelingse onopgemerkte ook gauw ff doorgevoerde veranderingen.

[waynes world]
We fear change ;)
[/waynes world]

edit:

Veel te vroeg geschreeuwd, vanuit de nieuwe faq wordt er ook gewoon naar de modfaq gewezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verder offtopic:

Sterker nog, er zijn wat zinsnedes opgenomen die mij bijzonder plezieren:
Voordat je je beklag doet over het moderatiesysteem is het belangrijk om de moderatie FAQ aandachtig door te lezen, zodat je op de hoogte bent van de werking van het modsysteem. Onjuiste moderaties kunnen aangekaart worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Het plaatsen van opmerkingen in de reacties over een onjuiste moderatie is is not done! Vaak bereik je hier alleen maar een tegenovergesteld resultaat mee. Voordat je actie onderneemt zou je overigens ook gewoon een uurtje of twee kunnen wachten op automatisch herstel van het probleem. Onjuist gemodereerde reacties zullen niet onopgemerkt blijven bij andere bezoekers. De kans is groot dat enkelen van hen een moderatiepuntje in stelling zullen brengen om het onrecht ongedaan te maken..
edit:

Geweldig man. om ouderwets offtopic te gaan in een draadje waarbij of de reacties goed staan, of daar waar er toch nix meer te redden is. :+

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 22-09-2002 17:25 . Reden: OT :P ]

Pagina: 1