Toon posts:

[GF4] Verschil Geforce4 Ti4600 / Ultra DT / Ultra DT Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het samenstellen van mijn nieuwe compu kwam ik voor de keuze wat voor videokaart te nemen. Nou ben ik van plan er flink wat geld aan uit te geven, dus heb ik maar gekozen voor de GeForce Ti4600. Nou bestaan er naar mijn idee 3, of misschien wel meer, versies van dit kaartje (correct me if i'm wrong 8)7 ).
Ik heb deze kaarten gezien, en mijn braag was: Maakt het echt zoveel uit, zoja, is het z'n prijsverschil waard?

Asus V8460 GeForce 4 Ti4600 128 MB TV-out € 324,-
Asus V8460 GeForce4 Ultra DT, 128MB, DVI, Tv-out € 365,-
Asus V8460 GeForce4 Ultra DT Deluxe, 128MB,DVI,TVO € 395,-

Verwijderd

je kan beter ati radeon 9700 kopen kost iets je duurder maar dan kan je wel een tijdje vooruit gaan

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ene heeft geen dvi andere wel en dan nog een de luxe met temp sensore en beter coolblok !

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

die ati kan je ook met dvi kopen of zonder.

kijk prijswacth ;)

Verwijderd

:) volgens mij is het steeds de zelfde kaart?

ASUS V8460Ultra GeForce 4 Ti 4600 Graphics Card
Empower Your Imagination

ASUS V8460Ultra series is powered by the most advanced graphics processing unit on earth - the GeForce4 Ti 4600. A core clock speed of 300MHz and memory clock speed of 650MHz, combined with 128MB DDR SDRAM provide the ultimate graphics experience with revolutionary technologies such as: nFiniteFX™ II engine for complex geometry and animation, Accuview Antialiasing™ for unbeatable visual quality and frame rate, as well as nView for multiple display flexibility and user control.

Key Features

Powered by the world's most powerful GPU
NVIDIA® GeForce 4 Ti 4600 GPU
High speed 128MB DDR video memory with 10.4 GB/sec bandwidth
Special "Copper Fan Sink" cooling solution for superior overclocking and performance
DVI output for easy connectivity to digital flat-panel displays
Supports multiple displays
High quality TV output for big screen gaming or presentations
Valuable software bundle: AQUANOX Action Adventure, Midnight GT Action Racing, Games Showcase Multiple Genres

.:. Back

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het steeds de zelfde kaart?
Daarom ook mijn vraag, is er nog meer verschil behalve die DVI uitgang?

En:

Zit er zon groot verschil tussen de V8460 en de radeon 9700?

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Tis niet meer da world's most powerful GPU :)

Maar op www.born2oc.be verkoopt CTGilles zijn ONGEBRUIKT Radeon 9K7 voor 400€ omdat hij een beter overklokbaar exemplaar kan krijgen .

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 14:00:
[...]

Zit er zon groot verschil tussen de V8460 en de radeon 9700?
Behoorlijk ja. In sommige benchmarks is de Radeon 2x zo snel, in andere is het verschil veel kleiner.

Als je wat langer met je kaart wilt doen zou ik voor de Radeon gaan. Als je net als ik toch elk jaar wat anders koopt zou ik de Ti4600 nemen... :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

bij de laaste asus kaart krijg je zown stereobril er bij voor 3d :)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Desolation Angel schreef op 22 september 2002 @ 14:06:
Tis niet meer da world's most powerful GPU :)

Maar op www.born2oc.be verkoopt CTGilles zijn ONGEBRUIKT Radeon 9K7 voor 400€ omdat hij een beter overklokbaar exemplaar kan krijgen .
Hoe weet hij dat die andere beter te overklokken is zonder de eerste gebruikt te hebben?
En wat hebben die kaarten zonder DVI dan? Twee VGA uitgangen?

Verwijderd

De verschillen kun je zelf oa op de Asus site vinden, zoals je ziet wordt ook dit topic weer volgeknald met loze onnuttige posts, dat is 1 van de redenen waarom dit soort topics gewoon niet kunnen.

+ Lemorne007 : je hebt mail. :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.