Wat is een aardig niet al te duur scannertje? Gewoon A4 formaat. Zijn er bepaalde merken die je beslist niet moet hebben?
Der staat een canon te koop bij het blokkertje (blokker)
200 piek canon scanner. Ik heb hem zelf een tijd gebruikt en hij werkte perfecto en lekker dun en ligt en zo
Verwijderd
Ik zoek één, een hele kleine, ik zit te denken aan die van canon. Iemand ervaring met die kleine van canon? please mail me even
!!!
Verwijderd
Ik heb een Artec AM12S. Heeft me December vorig jaar fl 329,- gekost bij MEMO. 1200x600 optisch en een SCSI2-PCI interface met PCI kaart. Goede scanner voor weinig geld, en geen gezeik met trage en storingsgevoelige LPT-poorten.
Verwijderd
M'n broertje heeft een Canon (620U), en een collega van mij ook (630U)... en dit zijn hele goede scannertjes.
Ik ben van plan mijn Mustek weg te doen en er zo'n eentje aan te schaffen, ze scannen op goede kwaliteit en ogen ook nog eens leuk.
Ik ben van plan mijn Mustek weg te doen en er zo'n eentje aan te schaffen, ze scannen op goede kwaliteit en ogen ook nog eens leuk.
Verwijderd
Ik weet niet welke os je draait maar ik heb gehoort dat onder Win Me een aantal hp scanners het niet doen.
Ik had een Tamarack scanner, die ging na bijna een jaar kaduuk (nèt binnen de garantie :):):)), toen kreeg ik een nieuwe: nu heb ik een Umax. Bevalt prima, is alleen wat langzaam en maakt wat kabaal op het eind.
Ik zou gewoon een lekker cheapass scannertje kopen, ze doen het meestal toch prima.
Ik zou gewoon een lekker cheapass scannertje kopen, ze doen het meestal toch prima.
Verwijderd
Ik heb sinds kort een Canon FB630P, bij MegaPool fl. 209,- perfect mooi apparaatje:
Ultra klein en snel ! Aanrader
Ultra klein en snel ! Aanrader
Verwijderd
HP Scanjet 3200c en 4300c (en dat soort nummers) zijn goed en niet zo duur. Ook niet fantastisch ofzo, niet professioneel m.a.w., maar dat zoek je dus ook niet en dan voldoet dit prima...!
Pagina: 1