Toon posts:

Mp3's slaan over bij dip in stroom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem, soms als ik of iemand anders (die op dezelfde stop zit) een apparaat aanzet (bv de tv of een lamp) dan reageert mijn compu hier op door de mp3 effetjes te stoppen (heel irritant).

Het gebeurt niet altijd maar ik weet zeker dat dit wel de oorzaak is, het lijkt me geen probleem aan de kant van de versterker aangezien hij het niet doet bij radio of dvd's.

Alleen muziek uit de pc slaat over....Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Je stroom van je pc op een andere groep aansluiten(als bij ons de koelkast aan sloeg, deed de muis het niet meer(5 jaar geleden trouwens)

Verwijderd

Topicstarter
mm dat zou wel kunnen maar is best veel werk als ik alle draden mot omleggen...Geen andere minder intensieve manier?

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Een UPS misschien? Die "zuiverd" de electriciteit zodat je niet met pieken en dalen te maken krijgt :)

• Animal
  • Laatst online: 05-08 06:35
Mad_Demon schreef op 22 september 2002 @ 16:12:
Een UPS misschien? Die "zuiverd" de electriciteit zodat je niet met pieken en dalen te maken krijgt :)
Juist....

• ShadowrunR
  • Laatst online: 31-07 22:59
Andere voeding kopen? Lijkt me dat een goeie voeding die pieken/dalen ook wel een beetje wegwerkt.

Verwijderd

ShadowrunR schreef op 22 september 2002 @ 22:10:
Andere voeding kopen? Lijkt me dat een goeie voeding die pieken/dalen ook wel een beetje wegwerkt.
zit idd wat in... paar goede condensators in je psu zullen wel helpen
Pagina: 1