Heb em net gekoch.....moet nog de hele dag wachten tot ik em eindelijk kan spelen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:40 schreef Nosfer@tu het volgende:
Heb em net gekoch.....moet nog de hele dag wachten tot ik em eindelijk kan spelen :([/quote]Waarom moet je wachten dan?
En waar heb je het gekocht?
Heb em net gekoch.....moet nog de hele dag wachten tot ik em eindelijk kan spelen :([/quote]Waarom moet je wachten dan?
En waar heb je het gekocht?
Thy will see the light...
Eeeh Nosf. goeie zaak dat je hem al hebt.
Waar heb je hem gekocht?
Misschien wat voor NWP6
Mzzlz
Waar heb je hem gekocht?
Misschien wat voor NWP6
Mzzlz
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:46 schreef 7th het volgende:
Waarom moet je wachten dan?
En waar heb je het gekocht?[/quote]Duh! Natuurlijk wachten tot 'ie klaar is met werken.
Waarom moet je wachten dan?
En waar heb je het gekocht?[/quote]Duh! Natuurlijk wachten tot 'ie klaar is met werken.
Hehe... hmm moet ik morgen ff halen... 5 piek is toch niet zo duur
Verwijderd
Hahaha, de server om Red Alert 2 te registreren is down!!!
Er zijn dus meer mensen die snel online willen gamen!

Nog ff wachten, en ik kom jullie joinen!
Er zijn dus meer mensen die snel online willen gamen!
Nog ff wachten, en ik kom jullie joinen!
Nou Red Alert 2 is hier al beland en geinstalled..en hij is zeker niet verkeerd!
Kreeg meteen dat gevoel van Red Alert weer terug...snik...wat heeft een mens toch waardevolle momenten in z'n leven.. snik..
Succes met kopen guys!..maar deze kerel die heeft hem mooi laten kopieren. Die 80 die ik dan overhoud kan ik dan mooi kwijt aan het treinreisje naar me vriendin!
Ciao!
Kreeg meteen dat gevoel van Red Alert weer terug...snik...wat heeft een mens toch waardevolle momenten in z'n leven.. snik..
Succes met kopen guys!..maar deze kerel die heeft hem mooi laten kopieren. Die 80 die ik dan overhoud kan ik dan mooi kwijt aan het treinreisje naar me vriendin!
Ciao!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:48 schreef BAZZA het volgende:
Mocht iemand met kabel of groot geduld "info" willen
Mail me :)[/quote]"info" hierheen sturen
Mocht iemand met kabel of groot geduld "info" willen
Mail me :)[/quote]"info" hierheen sturen
Ik ben hem nu aan het downloaden :-)
Ik zal hem binnen 24 uur weer wissen, ik heb hem namelijk nodig voor educational purposes.
Ik zal hem binnen 24 uur weer wissen, ik heb hem namelijk nodig voor educational purposes.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik ben hem nu aan het downloaden :-)
Ik zal hem binnen 24 uur weer wissen, ik heb hem namelijk nodig voor educational purposes.[/quote]Hahahahah, mag ik ff heeeeel hard lachen? :):):):):)
Ik zal hem binnen 24 uur weer wissen, ik heb hem namelijk nodig voor educational purposes.[/quote]Hahahahah, mag ik ff heeeeel hard lachen? :):):):):)
Verwijderd
Absoluut! Zelfs mijn casema aansluiting is sneller!!! (niet te letterlijk nemen;))
Ben al op 44% na een uur of zo:( Kan net zo goed ff naar Dbyte gaan om hem te halen, maar ja eerst kijken of het de moeite waard is...
Ben al op 44% na een uur of zo:( Kan net zo goed ff naar Dbyte gaan om hem te halen, maar ja eerst kijken of het de moeite waard is...
BAZZA, mail me ook ff.....
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]Op 25 oktober 2000 23:40 schreef deze kerel die heeft hem mooi laten kopieren. Die 80 die ik dan overhoud
Ciao![/quote]Betaal jij 20 piek voor een spel?!
Misschien moet je opzoek naar nieuwe vrienden!
Ciao![/quote]Betaal jij 20 piek voor een spel?!
Misschien moet je opzoek naar nieuwe vrienden!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 12:11 schreef TwisteR het volgende:
Alvast bedankt.[/quote]Je mail adres staat niet in je profile
Alvast bedankt.[/quote]Je mail adres staat niet in je profile
Verwijderd
kijk ff op frontpage van tweakers.
d'r staan nou een tijdje geen emeel adressen in de profiles.
d'r staan nou een tijdje geen emeel adressen in de profiles.
Mja en mail mij dan ook maar ff 
mluiten@soneramail.nl
mluiten@soneramail.nl
Verwijderd
Hey mensen, ik zit nu ook ff op het westwood forum van RA2, nu blijkt het dus dat als je RA2 gepre-orderd hebt, je dan 5 extra NIEUWE multiplay mappen kreeg, nou tot nu toe heeft niemand die gekregen of gezien, maar ze bestaan dus wel.
Weet iemand hier meer van, want ik zit om nieuwe maps te springen aangezien ik die mappen die er standaart bijzitten behoorlijk vind zuigen
Maar goed vanaf 10 november gaat Westwood elke week 1 nieuwe multiplayer map releasen...wat natuurlijk veelste weinig is.
Op de vraag waarom dat er niet meer zijn, kwam het standaart smoesje dat ze zeker willen weten dat het goede maps worden
Op mijn vraag waarom ze geen map editor erbij hebben gedaan kreeg ik geen antwoord
Weet iemand hier meer van, want ik zit om nieuwe maps te springen aangezien ik die mappen die er standaart bijzitten behoorlijk vind zuigen
Maar goed vanaf 10 november gaat Westwood elke week 1 nieuwe multiplayer map releasen...wat natuurlijk veelste weinig is.
Op de vraag waarom dat er niet meer zijn, kwam het standaart smoesje dat ze zeker willen weten dat het goede maps worden
Op mijn vraag waarom ze geen map editor erbij hebben gedaan kreeg ik geen antwoord
mmm dat gaat dan net als met Need For Speed, na 3 of 4 keer is de koek op
Heeft iemand deze RA2 met suc6vol gebrand ??
Ik heb ook een org. RA2 gekocht maar wil deze toch probeerd met CloneCD te branden .
Gr.
Ik heb ook een org. RA2 gekocht maar wil deze toch probeerd met CloneCD te branden .
Gr.
Verwijderd
Ik heb hem gebrand, wel met een crack want cloneCD kan hem nog niet copynamaken, dat kan pas als CloneCD 3.0.0.0 uit komt. 
dat komt door de nieuwe Safedisk 2 beveiliging.
sommigen kunnen hem wel kopieeren maar dan kunnen ze hem alleen spelen met een DVD speler e.d. (kweetn iet precies hoe dat zit)
BTW volgens mij ligt sind 20:40 westwood online eruit, ik kan hem ineens niet meet connecten met de server van westwood om de serverslist op te halen. meer mensen last van ???????????????????????
dat komt door de nieuwe Safedisk 2 beveiliging.
sommigen kunnen hem wel kopieeren maar dan kunnen ze hem alleen spelen met een DVD speler e.d. (kweetn iet precies hoe dat zit)
BTW volgens mij ligt sind 20:40 westwood online eruit, ik kan hem ineens niet meet connecten met de server van westwood om de serverslist op te halen. meer mensen last van ???????????????????????
Ik heb gewoon de ISO gebrand, en de serial uit de serial.txt gehaald
werkt perfect (alleen online zal wel niet werken, maar dat boeit me ook niet).
I want to live forever, so far.. so good.
Waar kan ik die RA2 downloaden?
ik geloof dat meerdere dat doen hierzo
ik geloof dat meerdere dat doen hierzo
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 12:51 schreef Crash_override het volgende:
Betaal jij 20 piek voor een spel?!
Misschien moet je opzoek naar nieuwe vrienden! ;)[/quote]Het zijn 2 cd's, dus dat scheelt al iets, maar het blijft duur, ik reken 12,50 of 15 piek voor 2cd's. [Ligt eraan voor WIE >:)]
Betaal jij 20 piek voor een spel?!
Misschien moet je opzoek naar nieuwe vrienden! ;)[/quote]Het zijn 2 cd's, dus dat scheelt al iets, maar het blijft duur, ik reken 12,50 of 15 piek voor 2cd's. [Ligt eraan voor WIE >:)]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1