Toon posts:

hoe mp3's van harddisk naar meerdere cd's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een aardige hoeveeldheid mp3's die ik graag over wil zetten naar cd-r's
het liefst met drag and drop en dat het prgramma (nero, easy cd creator of zo) om de volgende cd vraagt EN daarnaast ook nog de directorystructuur bewaart of in ieder geval netjes de folders bewaart op de cd. ik wil dan uiteindelijk een bosje cd's overhouden waarbij ik enkel a-c, d, e-f of zo ga labellen.
mocht dit kunnen, zijn deze cd's dan nog leesbaar in bijvoorbeeld een 'losse' dvd speler of een mp3-speler?

Verwijderd

Gebruik Nero. Kan je de directory structuur behouden. En of mp3 leesbaar is in je dvd hangt ervan af of je dvd mpeg ondersteundt.
Maar als je ze als data brandt zijn ze leesbaar in je mp3 speler...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
Als je een cd-rw hebt probeer het eens met zo'n discje :P. Kijken of het werkt => zo jah , doen :Y)

Verwijderd

Topicstarter
heb geen cd-rw liggen :(
wat ik eigenlijk bedoel is: alles klaarzetten en cd's maximaal vullen zonder te hoeven pielen hoeveel data/minuten er op de cd gaan. dus nero of zo het werk laten doen... :)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 18:22
gewoon een map maken in je mp map genaamd "burned" oid. fik je een cd vol, daarna verplaats je het gebrande naar die nieuwe map en ga je verder. zo ben je zeker dat je per ongeluk nix vergeet :) als je niet zoveel hebt, kan het ook zonder die map, maar als je veel hebt kan het handig zijn. (ik heb es 17 gig aan mp3 moeten backuppen) :+

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Topicstarter
even een kick...
ik zou dus het liefst 10 gig klaarzetten en dat [een programma] me vervolgens, als een cd-tje vol is, om de volgende cd vraagt....
niemand? :'(
Pagina: 1