Ik zit eens op de computer van mn ouders te kijken, en merk ineens op dat er bij de netwerkverbindingen onder windows xp een computer bij is gekomen.
er staat nu een "lan-verbinding", dat is normaal, maar er staat ook een "1394 - verbinding op <CENSUUR>" en dat is niet normaal
, ik heb al gekeken en het is geen firewire(er zit geen firewire device in die pc) maar wat is het dan wel?
ik heb de search gebruikt en daar kwam ik een soortgelijk probleem tegen, maar daar is nooit een oplossing uitgekomen.
Het gekke is ook nog dat die verbinding niet te verwijderen is, alleen te disablen
Tevens staat er als ik netstat typ ook een vreemnde verbinding bij:
er staat nu een "lan-verbinding", dat is normaal, maar er staat ook een "1394 - verbinding op <CENSUUR>" en dat is niet normaal
ik heb de search gebruikt en daar kwam ik een soortgelijk probleem tegen, maar daar is nooit een oplossing uitgekomen.
Het gekke is ook nog dat die verbinding niet te verwijderen is, alleen te disablen
Tevens staat er als ik netstat typ ook een vreemnde verbinding bij:
iemand enig idee wat dit is?TCP cc<ip>-a:1137 cc<censuur>-a.<stad>.<prov>.home.nl:2869 CLOSE_WAIT