Afgelopen PC Dump een PCtje bijelkaar gekocht met o.a. een Asus A7V333 en een XP2000+ en 256MB DDR333 (PC2700) geheugen.
Het systeem in elkaar gezet en Windows 2K pro er op.
Het systeem draait netjes volgens de spec's die Sisoft's Sandra aangeeft bij de referentie systemen (op sommige puntjes zelfs iets beter
)
Dit allemaal zonder overklokken en andere tweaks.
Alles draait lekker TOTDAT...
Ik Seti installeer. Seti doet er namelijk meer dan 21 uur
over om een WU te berekenen! (Zelfs de vorige machine, een Alhlon op 500Mhz, slot A! model deed er minder dan 21 uur over)
Op mijn andere systeem (Win XP met athlon XP1900+ op een A7V-266-E MoBo) wandelt Seti er in even meer dan 4 uur
doorheen.
In de taskmanager van W2K is het systeem écht idle als Seti niet draait. Alle overige overbodige processen ook al gekilled en toch blijft Seti traag
.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Het systeem in elkaar gezet en Windows 2K pro er op.
Het systeem draait netjes volgens de spec's die Sisoft's Sandra aangeeft bij de referentie systemen (op sommige puntjes zelfs iets beter
Dit allemaal zonder overklokken en andere tweaks.
Alles draait lekker TOTDAT...
Ik Seti installeer. Seti doet er namelijk meer dan 21 uur
Op mijn andere systeem (Win XP met athlon XP1900+ op een A7V-266-E MoBo) wandelt Seti er in even meer dan 4 uur
In de taskmanager van W2K is het systeem écht idle als Seti niet draait. Alle overige overbodige processen ook al gekilled en toch blijft Seti traag
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?