ik heb net starcraft geinstalleerd om es ff lekker te singleplayeren. ook heb ik broodwar geinstalled (dit is toch die extra singleplayer pack?) maar kan ik nu nog steeds de normale singleplayer spelen en daarna pas broodwar?
Ja, je kunt in het spel kiezen tussen starcraft en de uitbreidingen
Verwijderd
dat zou je toch meteen moeten zien, zodra je op single player drukt heb je de opties om broodwar of gewoon starcraft te spelen
Maar je moet geloof ik ook van CD's wisselen als je van de een naar de andere wilt.
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Jah, er zijn nieuwe levels!
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Brood War is een expansion op het spel StarCraft. Je krijgt bij Brood War een set extra maps en ieder ras krijgt wat extra units. Dit geld zowel voor Single als Multiplayer. Je kan bij het kiezen van single of multiplayer vervolgens kiezen wat je wil spelen de gewone starcraft of de expansion (brood war). Dus ja je kan gewoon de StarCraft single player spelen als je daarvoor kiest. Trouwens wel aan te raden om eerst de gewone starcraft singleplayer uit te spelen en vervolgens de brood war singleplayer voor de verhaallijn. Hier nog een oud Clan introotje voor een b.net clan: http://www.ision.nl/users/seamus/fantasy.html
(flash filmpje)
(flash filmpje)
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 15:15
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Me, speel best vaak en kan hopelijk wel wat tegenstand bieden
Pagina: 1