Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen (www.gistron.com) en daar kon ik bij de pc: http://www.gistron.com/scripts/systemen.php?systeem=20890
3 verschillede videokaarten kopen.. nou zou ik het zelf volgens de Faq kunnen uitzoeken maar al die info zegt mij niet zo veel en ik wee t niet de verschillen enzovoorts maar ik wil wel meteen een goed hebben vooral voor de games van nu en de wat oudere (CS enzo) want doom3 en al die shit hoef ik niet als de games van nu maar lekker draaien en de Videokaart maar wel ondersteund word door veel games enzo
tv ou lijkt me trouwens wel cool (tv staat naast pc
)
uit deze kan ik kiezen :
GRA Sparkle SP6680M4T GF2-MX400 64MB/
Apollo 64MB GF4-MX440 AGP/TV-Out (meerprijs)
64MB GF4-MX440 AGP/TV-Out/Retail (meerprijs)
nou snap ik wel dat meer mb beter is maar voor de rest snap ik er niks van (ben een echte verwende console gamer die erg lui is
en modjes.. niet meteen een slotje want ik snap er echt niks van..
3 verschillede videokaarten kopen.. nou zou ik het zelf volgens de Faq kunnen uitzoeken maar al die info zegt mij niet zo veel en ik wee t niet de verschillen enzovoorts maar ik wil wel meteen een goed hebben vooral voor de games van nu en de wat oudere (CS enzo) want doom3 en al die shit hoef ik niet als de games van nu maar lekker draaien en de Videokaart maar wel ondersteund word door veel games enzo
tv ou lijkt me trouwens wel cool (tv staat naast pc
uit deze kan ik kiezen :
GRA Sparkle SP6680M4T GF2-MX400 64MB/
Apollo 64MB GF4-MX440 AGP/TV-Out (meerprijs)
64MB GF4-MX440 AGP/TV-Out/Retail (meerprijs)
nou snap ik wel dat meer mb beter is maar voor de rest snap ik er niks van (ben een echte verwende console gamer die erg lui is
en modjes.. niet meteen een slotje want ik snap er echt niks van..
This space is occupied