9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Volgens mij moet die LED er niet tussen, als ik het goede schema voor me heb.
Speed kills, but beauty lives forever...
Nee bij mijn schema was het dat de + en de - voor de hdd aansluiting waren omgedraaid. Als hij via een optocoupler is gescheiden dan kun je hem gewoon omwisselen, waarschijnlijk werkt het dan wel goed. Beetje onduidelijk getekend trouwens. (zwart = 0v en geel = +12v)
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
hmm.. bij mij stond er netjes op de printplaat netjes een + en een - getekend met stift..
enneh.. zo te zien is alles goed gedaan... zwarte snoertje is hier op de + gesolteerd..
enneh.. zo te zien is alles goed gedaan... zwarte snoertje is hier op de + gesolteerd..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
lijkt mij ook dat de led er niet tussen hoort.... als er een optocoupler tussen zit kan je inderdaad effe proberen de plus en min van je hdd led aansluiting omdraaien...
lijkt mij wel handig om je aan de kleuren te houden wat betreft plus en min respectievelijk rood en zwart (of geel en zwart als hij 12 volt nodig heeft) voorkomt een heleboel mogelijke problemen....
lijkt mij wel handig om je aan de kleuren te houden wat betreft plus en min respectievelijk rood en zwart (of geel en zwart als hij 12 volt nodig heeft) voorkomt een heleboel mogelijke problemen....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Topicstarter: Ik heb even een tag [EL] in je titel gezet. Hou je de volgende keer a.u.b. aan de richtlijnen zoals die in Lees dit eerst voordat je een topic opent! staan aangegeven.
Zwart is de massa, geel is +12V en rood is +5V. Zo te lezen heb je de voedingsspanning verkeerd om erop gezet. Das dus een aantal kapotte componentjes nuAMDFreak schreef op 22 september 2002 @ 11:49:
hmm.. bij mij stond er netjes op de printplaat netjes een + en een - getekend met stift..
Speed kills, but beauty lives forever...
Ik wil nu wel eigenlijk eens weten hoe het er mee staat. Heb je al wat geprobeerd of niet?
Ben echt benieuwd wat he nu was
Ben echt benieuwd wat he nu was
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
Pagina: 1