Ik zit lekker achter mn pc, gewoon mp3tje luisteren, filmpje kijken terwijl kazaa aanstaat en met mensen chatten op MSN. Maar soms als ik een applicatie start loopt ineens heel mn pc traag. Dus ik haal Windows taakbeheer dr bij en ja hoor tis weer zo ver; explorer.exe zuigt 98% procent van mn processor weg. Dan sluit ik meestal alle applicatie's (soms alleen een map die open staat) en dan gaat soms ineens de teller weer na een paar minuten terug naar 0%. Dit blijft meestal niet zo, want zo gauw ik weer aan de slag wil of ben loopt mn pc weer traag door explorer.
Als ik mn pc dan afsluit dan gaat windows ineens allemaal programmatjes afsluiten die ook vastgelopen zijn. Degene die er bijna altijd bij zit is ctfmon.exe
Als ik reboot is het probleem (uiteraard) verholpen (maar niet voor lang...).
De windows die ik draai is al redelijk 'vervuilt', maar volgens mij geen reden om opnieuw te beginnen.
Ik heb:
-Windows XP
-Amd Atlon XP 1600+
-512 MB ddr
-MSI K7t266pro
-CLub3d Geforce 2 Ti 64 Mb DDR
-een enorme puist op mn lip ;-)
Wat kan ik er aan doen om de problemen met explorer op te lossen?
Als ik mn pc dan afsluit dan gaat windows ineens allemaal programmatjes afsluiten die ook vastgelopen zijn. Degene die er bijna altijd bij zit is ctfmon.exe
Als ik reboot is het probleem (uiteraard) verholpen (maar niet voor lang...).
De windows die ik draai is al redelijk 'vervuilt', maar volgens mij geen reden om opnieuw te beginnen.
Ik heb:
-Windows XP
-Amd Atlon XP 1600+
-512 MB ddr
-MSI K7t266pro
-CLub3d Geforce 2 Ti 64 Mb DDR
-een enorme puist op mn lip ;-)
Wat kan ik er aan doen om de problemen met explorer op te lossen?