Toon posts:

Outlook accepteerd geen bijlagen en verzend niet

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Outlook haalt wel e-mail op, maar weigert mail te verzenden. Hij geeft wel aan dat, en, hoe laat mail verzonden is, maar in werkelijkheid is er niets verzonden. Tevens accepteert outlook geen enkele bijlage. Er verschijnt de mededeling: "De toegang tot de volgende mogelijk onveilige bijlagen is geblokkeerd:....". Wat moet ik doen zodat ik weer e-mail kan versturen? Wat moet ik doen zodat ik weer bijlagen kan ontvangen. Ik verkies OUTLOOK boven OUTLOOK EXPRESS, omdat OUTLOOK meer mogelijkheden kent.
thnx ;)

Verwijderd

lemme gues... XP zeker..... dat van die bijlage moet je ff uitzetten in de opties.
en dat i niet wil versturen zal wel komen door dat je niet de goeie host hebt opgeven voor uitgaande mail..

Verwijderd

Dat je bijlagen niet kan openen komt waarschijnlijk omdat de bijlage een uitvoerbaar bestand is zoals een .exe

Dat andere probleem weet ik zo niet..

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 10:57:
Outlook haalt wel e-mail op, maar weigert mail te verzenden. Hij geeft wel aan dat, en, hoe laat mail verzonden is, maar in werkelijkheid is er niets verzonden. Tevens accepteert outlook geen enkele bijlage. Er verschijnt de mededeling: "De toegang tot de volgende mogelijk onveilige bijlagen is geblokkeerd:....". Wat moet ik doen zodat ik weer e-mail kan versturen? Wat moet ik doen zodat ik weer bijlagen kan ontvangen. Ik verkies OUTLOOK boven OUTLOOK EXPRESS, omdat OUTLOOK meer mogelijkheden kent.
thnx ;)
Al een andere SMTP-server opgegeven?

Verwijderd

Kijk eens hier!

Met een verandering in je registry kun je dit voorkomen ;)

(oplossing voor attachment probleem)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag twee staat gewoon in de SA FAQ.

Vraag een: het komt dus in send items terecht. Dan lijkt me dat het verkeerd gaat bij de mail server, of bij de ontvanger. Verstuur eens een mailtje naar je eigen adres, of een hotmail adres van jezelf - die niet propvol is natuurlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt voor de reacties
ik ga het aan hem doorgeven
julie horen nog van me
:-)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 11:06:
Kijk eens hier!

Met een verandering in je registry kun je dit voorkomen ;)

(oplossing voor attachment probleem)
Helemaal thx voor de link, werd hier mega iri gek van.. :D :D :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

KarreMania schreef op 17 December 2002 @ 17:39:
Helemaal thx voor de link, werd hier mega iri gek van.. :D :D :D

Heel aardig dat je een bedanktje geeft, maar het is wat overdreven om daar een topic 3 maanden voor omhoog te schoppen :*

Te meer omdat het ook in de SA FAQ staat :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 17-12-2002 17:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.