Toon posts:

Outlook 2000 (Ander programma mail laten lezen) *

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk gebruiken we een programmatje dat EDI berichten uitleest, nu staan deze berichten in outlook en dat programmatje opent dus de email in outlook maar outlook vindt dit niet goed want die zegt dat het een virus kan zijn.
Oulook komt met een schermpje waarin ik het aantal minuten kan aangeven hoelang outlook toestemming geeft aan programma's om de email te lezen alleen is het max aantal 10 minuten dus elke 10 minuten moeten ik dat herhalen.
Is er in de beveiliging van outlook of windows niet iets te veranderen zodat ik deze melding niet meer krijg?
Ik weet dat het bestaat (van hore zegge) maar niemand kan mij vertellen hoe ik het instel dus wie kan mij helpen???????????????????

Groetjes John

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Hoi, welkom op GoT

Voordat je een topic begint kan je beter ff de search gebruiken. Daar komen jouw antwoorden vast ook wel in voor.

Oja, lees dit ook nog ff :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 22:11

Jaymz

Keep on moving !

WOS => SA, want Outlook

En de titel wat uitgebreid :)

Verwijderd

Topicstarter
bij search geen antwoord gevonden dus mijn hoop is op jullie gevestigd
de server is win 2000

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 18:58:
bij search geen antwoord gevonden dus mijn hoop is op jullie gevestigd
de server is win 2000
Enige manier is om Outlook 2000 opnieuw te installeren zonder de (attachement) security patches die voorkomen dat een vbs (i love you letter.vbs bijv) zomaar je adresboek openten mail gaat posten. Dit staat los van je server.

Draai je exchange op die server :?

eventuele alternatieven in geval van samenwerking met exchange is: zoeken op www.download.com naar mail clients geschikt voor MAPI (dus kunnen samenwerken met exchange)

lk meen me te herinneren dat Eudora het kan, maar kijk eens op bovenstaande link. suc6 :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
ja exchange draait op de server

Verwijderd

Als je contact hebt met de ontwikkelaars van dat proggie die de mailtjes uitleest, kan je 's vragen of ze naar 't volgende kijken:
http://www.dimastr.com/redemption/

Met de software die hier beschikbaar wordt gesteld, is het mogelijk om die meldingen te voorkomen (er wordt namelijk gebruik gemaakt van Extended Mapi), de programmeur moet hiermee wel rekening houden, dus er is wat aanpassing aan de software nodig.

btw (ik heb met dit produkt verder niks te doen, dus het is geen spam ofzo).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik stuur de link meteen door naar mijn softwareleverancier
Pagina: 1