Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Zelfs zonder dat we eigenlijk nog aan dit project meedoen staan we nog 4de
... zeg andere teams .. doe daar uns wat aan
... wel slecht eigenlijk van ons ... ongeveer 1/3de van de kracht staat hier nog ... daar zullen ze bij Distrib Fold. niet blij van worden, als we dat ook nog erbij inzetten ... we gaan daar nl. al het hardste van iedereen
Thanx
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Kan iemand die gekke slak tegenhouden?
Ik had hem nog beloofd dat we hier geen zoutvaatjes naar zijn hoofd zouden gooien maar ik wil die belofte nu best breken.
Meneer vulkaan mag ook ophouden met te flushen BTW.
Ik hoop dat het alleen pc's zijn waar ze nu even niet aan kunnen komen en dat het dus geen langdurig probleem wordt.
Ik had hem nog beloofd dat we hier geen zoutvaatjes naar zijn hoofd zouden gooien maar ik wil die belofte nu best breken.
Ik hoop dat het alleen pc's zijn waar ze nu even niet aan kunnen komen en dat het dus geen langdurig probleem wordt.
Anoniem: 28168
Tsja, sommige teams kunnen wel hun woord houden en naar een ander project gaanMark83 schreef op 22 september 2002 @ 10:40:
Zelfs zonder dat we eigenlijk nog aan dit project meedoen staan we nog 4de... zeg andere teams .. doe daar uns wat aan
...

Na maandag is het onze tijd
DPRGI_Keen denkt misschien dat tie aanval heeft afgeslagen
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Ja bij DPGRI denken ze het nu helemaal te zijn. Keen denk dattie ons eronder heeft 
En de 75k mijlpaal zal nu eindelijk s als eerste voor jullie zijn
Vandaag hadden we nog enigzins output omdat er nog wat buffers leeggegooid werden. Inmiddels zijn er 5 mensen die m hebben omgezet naar eccp.

En de 75k mijlpaal zal nu eindelijk s als eerste voor jullie zijn
Vandaag hadden we nog enigzins output omdat er nog wat buffers leeggegooid werden. Inmiddels zijn er 5 mensen die m hebben omgezet naar eccp.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
ok, TCF geeft dus estafette-stokkie over aan LMM. Go get Keen
Als die in z'n eentje al voor een 4e plek kan zorgen moet ik in mijn eentje hier een 3e plaats uit kunnen slepen dailysweetdude schreef op 22 september 2002 @ 12:29:
Kan iemand die gekke slak tegenhouden?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Waren 2 grote users nog niet helemaal over ... of helemaal niet over
... maar vandaag gaat het in ieder geval een stuk rustiger ... dus eentje is over ... nu de laatste nog ... zou de slak het traagste zijn????
Ben benieuwd wat BIO nou eigenlijk had?
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
'k denk nog een GIGA kater omdat DPC hun inhaalde 
**LawnMooherMen neemt estafette-stok over van TeamColdfusion en begint aan "warm-upp" **
**watch the live stats maandag na-middag / stats dinsdag
**
**LawnMooherMen neemt estafette-stok over van TeamColdfusion en begint aan "warm-upp" **
**watch the live stats maandag na-middag / stats dinsdag
geintje schreef op 22 september 2002 @ 17:38:
**watch the live stats maandag na-middag / stats dinsdag**
The LawnMooherMen
23. (1) 1944 htca 35 (10)
24. (1) 1929 QUCCC 0 (63)
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
we did it !! we realy, realy did it !!
En stay tuned voor NOG meer spektakel in de na-middag
code:
1
2
3
4
| Rank Name Cands 1 DPRGI_keen 71,115 2 DPC_LawnMooherMen 70,556 3 DPC_Team_ColdFusion 70,553 |
En stay tuned voor NOG meer spektakel in de na-middag
Pagina: 1