Mee eens, gewoon proberen, er zijn zat topics over geweest, dus een beetje zoeken.
Maar om je een béétje op weg te helpen: Pentium II 233's zijn slecht op te voeren. Je kan proberen de FSB te verhogen en de multiplier te verlagen. Probeer eens 83*3 = 250.
Ik heb eens een Pentium II 266 op 2*133 gezet en het werkte nog ook!
Alleen na benchmarken bleek dat je geen drol aan die extra geheugensnelheid had. Maar wel een primeur.
Maar om je een béétje op weg te helpen: Pentium II 233's zijn slecht op te voeren. Je kan proberen de FSB te verhogen en de multiplier te verlagen. Probeer eens 83*3 = 250.
Ik heb eens een Pentium II 266 op 2*133 gezet en het werkte nog ook!
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik heb mijn P1-233 op 262Mhz draaien. Gewoon de bus op 75 HZ. (3.5 x 75) en draait retestabiel, al jaren.
ik heb wel geprobeerd om hoger te komen, met de bus op 83 Mhz, maar kreeg problemen met de harddisk. denk dat de PCI-bus dan te ver overklokt is.
O ja, ik gebruik een Asus P/I-P55T2P4 mobo. Heb er nog wat TAG-ram bijgezet om >64MB te kunnen cachen.
--------
Ik lees nu dat het dus om een P2 gaat.
ik heb wel geprobeerd om hoger te komen, met de bus op 83 Mhz, maar kreeg problemen met de harddisk. denk dat de PCI-bus dan te ver overklokt is.
O ja, ik gebruik een Asus P/I-P55T2P4 mobo. Heb er nog wat TAG-ram bijgezet om >64MB te kunnen cachen.
--------
Ik lees nu dat het dus om een P2 gaat.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.