Toon posts:

Tot hoever???????????????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een p2 233 en tot hoever kan je die oc en dat ie stabiel blijft??

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 20:28
Mee eens, gewoon proberen, er zijn zat topics over geweest, dus een beetje zoeken.

Maar om je een béétje op weg te helpen: Pentium II 233's zijn slecht op te voeren. Je kan proberen de FSB te verhogen en de multiplier te verlagen. Probeer eens 83*3 = 250.

Ik heb eens een Pentium II 266 op 2*133 gezet en het werkte nog ook! :) Alleen na benchmarken bleek dat je geen drol aan die extra geheugensnelheid had. Maar wel een primeur. :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:13
Ik heb mijn P1-233 op 262Mhz draaien. Gewoon de bus op 75 HZ. (3.5 x 75) en draait retestabiel, al jaren.

ik heb wel geprobeerd om hoger te komen, met de bus op 83 Mhz, maar kreeg problemen met de harddisk. denk dat de PCI-bus dan te ver overklokt is.

O ja, ik gebruik een Asus P/I-P55T2P4 mobo. Heb er nog wat TAG-ram bijgezet om >64MB te kunnen cachen.
--------
Ik lees nu dat het dus om een P2 gaat.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.