[cs] config.cfg reset elke keer.

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ik heb dus al een tijd iets zwaars irritant.. Ik gebruik nu gamespy om met cs te connecten. Vind ik fijn zat btw :) Maaaaaar, elke keer als ik in cs ga dan wordt ongeveer heel me config op default gezet.. Dus ik moet telkens een extra config met het commando "exec blabla.cfg" in het console...

Ik vind het eigenlijk mateloos irritant, want elke bind die ik in config.cfg zet werkt gewoon in cs, maar als ik er uit ga dan is me config weer leeg..

Ik heb al her instal geprobeerd, kent iemand dit probleem en zo ja weet iemand er ook een oplossing voor?

superB

Verwijderd

Even je config.cfg op Alleen lezen zetten lijkt me :)

Verwijderd

autoexec.cfg aanmaken en daar de instellingen in zetten

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06-2025
zet die autoexec.cfg dan ook maar gelijk op "read only", want op read only zetten is de oplossing voor uw probleem :)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25

inXs

known as inXs

Topicstarter
damnz dat ik daar ook strak niet zelf aan gedacht heb... thnx m88

superB

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
misschien had je ook ff kunnen zoeken vorige week kwam ongeveer hetzelfde ook al langs

Verwijderd

vage schreef op 22 september 2002 @ 10:51:
zet die autoexec.cfg dan ook maar gelijk op "read only", want op read only zetten is de oplossing voor uw probleem :)
Welk programma sloopt je autoexec.cfg dan?

Verwijderd

Hehe, zat ik soms laat met jou op een server te counterstriken
Toen je vroeg of config.cfg automatisch gesaved wordt als je weggaat of dat als je iets bind :)

Verwijderd

Je moet dat gamespy niet gebruiken, je kunt veel beter hlsw (http://www.hlsw.de) gebruiken. Tenminste als je altijd op dezelfde servers speelt.

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-01 15:46
die config.cfg juist niet op alleen lezen zetten,
want ik kon steeds elke keer me instellingen opnieuw instellen als ik cs opstartte omdat hij deze niet op kon slaan in config.cfg omdat deze toen alleen lezen was.

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
hutmannetje schreef op 22 september 2002 @ 18:27:
die config.cfg juist niet op alleen lezen zetten,
want ik kon steeds elke keer me instellingen opnieuw instellen als ik cs opstartte omdat hij deze niet op kon slaan in config.cfg omdat deze toen alleen lezen was.
Je moet het ook in je config zelf doen en dan op read only zetten :/
En niet als je config op read only staat, In cs zelf dingen gaan instellen want die slaat ie dan niet op. |:(
Pagina: 1