Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ook andere FTP client's op mijn win2k vertikken het overigens.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Beide al geprobeert, helaas zonder resultaat.SteveV schreef op 22 september 2002 @ 02:45:
Probeer site uses IP/Masq/NAT/Non-Routable IP is aan te zetten en passive mode of een combinatie ervan.
PASV moet iig uit anders krijg ik dit:
PASV
227 Entering Passive Mode (IP).
426 Cannot retrieve.(Error #10057)
Data Socket Error: Connection timed out
[ Voor 0% gewijzigd door me1299 op 22-09-2002 02:49 . Reden: ... ]
Ik heb ook geen oplossing kunnen vinden (heb poort 20/21 opengezet en passive mode geprobeerd)
Heb eigenlijk nooit geporbeerd om met de server te connecten, misschien dat het vanaf daar wel goed gaat (zou logisch zijn)
Vanaf de server gaat het wel goed. Ook vanaf die Freebsd bak.Timpie schreef op 22 september 2002 @ 16:01:
Ik heb het zelfde probleem, niet met alle FTP's overigens
Ik heb ook geen oplossing kunnen vinden (heb poort 20/21 opengezet en passive mode geprobeerd)
Heb eigenlijk nooit geporbeerd om met de server te connecten, misschien dat het vanaf daar wel goed gaat (zou logisch zijn)
Toch vind ik dat erg vreemd, FTP protocol bestaat toch uit standaarden die voor Windows niet anders moeten zijn.
Verwijderd
Is er iemand die mij misschien kan helpen?
Voor meer info zie Active FTP vs. Passive FTP.
This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.
Verwijderd
Het moet dus bijna wel aan mijn router liggen.
Zoals ik al zei in mij post, mensen achter een router moeten in passive mode connecten. Dus als de server dit niet ondersteund...tjah, dan kun je verder, volgens mij, weinig doen.Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 10:11:
Maar het vreemde is (sorry dat ik dat niet in mijn beginpost heb gezet) dat vrienden van mij wel gewoon naar die ftp kunnen connecten. Zij gebruiken geen router en ik ben er 100% zeker van dat ze dezelfde instellingen als ik gebruiken in flashfxp.
Het moet dus bijna wel aan mijn router liggen.
This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.